ΒΟΑΚ: Οι κόκκινες γραμμές στο Λασίθι – Ο προβληματισμός των δήμων

Κρήτη
ΒΟΑΚ: Οι κόκκινες γραμμές στο Λασίθι – Ο προβληματισμός των δήμων

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στην εκπομπή «ΩΡΑ ΑΙΧΜΗΣ» μίλησαν οι Δήμαρχοι του Νομού Λασιθίου με φόντο το νέο ΒΟΑΚ

Η  ναυαρχίδα των έργων στην περιφερειακή ενότητα του Λασιθίου τόσο για την αντιπεριφέρεια όσον και για τους δημάρχους Αγίου Νικολάου Αντώνη Ζερβό, Ιεράπετρας Θεοδώση Καλατζάκη, Σητείας Γιώργο Ζερβάκη και Οροπεδίου Λασίθιου Γιάννη Στεφανάκη που συμμετείχαν στην εκπομπή «ΩΡΑ ΑΙΧΜΗΣ», είναι ο νέος ΒΟΑΚ.

Μάλιστα σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη Λασιθίου Γιάννη Γουλιδάκη, το εργοτάξιο Νεάπολης-Αγίου Νικολάου, είναι το πρώτο που θα πάρει σάρκα και οστά με φόντο το νέο αυτοκινητόδρομο με ότι αυτό συνεπάγεται για την αναπτυξιακή δυναμική του Λασιθίου.

Παράλληλα στην διάρκεια της εκπομπής «ΩΡΑ ΑΙΧΜΗΣ», τέθηκε και ο προβληματισμός για το αν θα φτάσει τελικά ο νέος ΒΟΑΚ στη Σητεία αλλά και για την επιτακτική ανάγκη να συνδεθεί και με τους κάθετους άξονες Ιεράπετρας και Οροπεδίου Λασιθίου.

Επίσης προτεραιότητα για το Λασίθι είναι η διασύνδεση με το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι με τους δημάρχους Ιεράπετρας και Οροπεδίου Λασιθίου να ζητούν την πίεση από την περιφέρεια για να μην υπάρξουν κινήσεις απομόνωσης πολλών περιοχών.

Το αναπτυξιακό σχέδιο του Λασιθίου το 2022

Η αναπτυξιακή πορεία του Λασιθίου μια “ανάσα” πριν την έλευση του νέους έτους είναι ζητούμενο μέσω και των βασικών προτεραιοτήτων της Αντιπεριφέρειας που παρουσιάστηκαν στη διάρκεια της προχθεσινής εκπομπής “Ώρα Αιχμής” στην “ΚΡΗΤΗ TV” από τον αντιπεριφερειάρχη Γιάννη Γουλιδάκη.

Όπως τονίστηκε, το σχέδιο για το Λασίθι το 2022 βασίζεται σε πέντε βασικούς άξονες, με στόχο να καλυφθεί το αναπτυξιακό έλλειμμα και να λάβει η Περιφερειακή Ενότητα αυτό που πραγματικά της αξίζει, με σημείο αναφοράς τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών.

Σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη Γιάννη Γουλιδάκη, η εξέλιξη και ολοκλήρωση βασικών έργων υποδομής αποτελεί ένα αναπτυξιακό στοίχημα για το Λασίθι. Όσον αφορά στο επαρχιακό οδικό δίκτυο είναι σε εξέλιξη ο σχεδιασμός για περίπου 900 χιλιόμετρα, ενώ ήδη έχουν ολοκληρωθεί οι εργολαβίες ασφαλτόστρωσης 35 χιλιομέτρων.

Βασική προτεραιότητα αποτελούν και τα 10 αντιπλημμυρικά έργα στο Λασίθι, με τέσσερα να έχουν ήδη παραδοθεί, όπως το αντιπλημμυρικό Γούδουρα-Σητείας, το αντίστοιχο που αφορά στη θέση Στένακα λίγο έξω από την Ιεράπετρα και συγκεκριμένα στην παραλιακή ζώνη της πόλης, και επίσης το αντιπλημμυρικό έργο Αγίου Νικολάου-Κριτσάς, ενώ μέχρι τα Χριστούγεννα ολοκληρώνεται και το αντιπλημμυρικό στη θέση Αμμουδάρες του δήμου Ιεράπετρας. Σύμφωνα με τον κ. Γουλιδάκη, τα έργα πολιτικής προστασίας αποτελούν έργα θωράκισης από ακραία καιρικά φαινόμενα. Ήδη προωθείται ο σχεδιασμός για καθαρισμό ρεμάτων αστικών περιοχών, ενώ παρόμοια έργα έχουν ολοκληρωθεί στο Οροπέδιο Λασιθίου μέχρι και τον Χώνο. Επίσης έχουν καθαριστεί όλα τα ρέματα σε αστικούς οικισμούς των μεγάλων πόλεων, Αγίου Νικολάου, Σητείας και Ιεράπετρας.

Ταυτόχρονα, το τρίπτυχο πολιτισμός-τουρισμός-γαστρονομία αποτελεί τη βάση για τον σχεδιασμό μέσα στο 2022.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News