Μηχανοκίνητα

Κυριαρχία της Κρήτης στο Πανελλήνιο Ράλλυ Ασφάλτου

Πρωταθλητής Ελλάδας ο Αναπολιωτάκης, τον τίτλο στην C6 o Σταματάκης...

Με έντονο κρητικό χρώμα πραγματοποιήθηκε την περασμένη Κυριακή το Ράλλυ Ευβοϊκού μετά το πέρας του οποίου είχαμε την κατάκτηση του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ασφάλτου από τους Γιώργο Αναπολιωτάκη- Θανάση Τσιούκα, επιβεβαιώνοντας και φέτος το υψηλό αγωνιστικό επίπεδο στο οποίο βρίσκονται. Υπενθυμίζουμε ότι το συγκεκριμένο πλήρωμα την περυσινή χρονιά είχε κατακτήσει το Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου!
Μεγάλη επιτυχία όμως σημείωσε και το πλήρωμα των Στράτου Σταματάκη- Νίκου Κόντου (και Γιώργου Πουλάκη) που παρότι δεν κατάφερε λόγω τεχνικού προβλήματος να τερματίσει τον τελευταίο αγώνα, κατέκτησε τον τίτλο στην κατηγορία C6.
Πολύ καλή παρουσία για μία ακόμη φορά είχαν οι Δημήτρης και Μάνος Κτιστάκης που πήραν την 2η θέση στην C3 με τον τίτλο πλέον να κρίνεται στον τελευταίο αγώνα του Πρωταθλήματος, στο Ράλλυ Παλλάδιο που ακολουθεί…


«Μετά την περυσινή επιτυχία με την κατάκτηση του Πανελλήνιου Κυπέλλου Ασφάλτου, γνωρίζαμε ότι θα μπούμε δυνατά στο Πρωτάθλημα, ότι θα είμαστε ανταγωνιστικοί όμως δεν ξέραμε αν θα φτάσουμε στην 1η θέση», τονίζει στη «Ν.Κ.» ο πρωταθλητής Ελλάδας Γιώργος Αναπολιωτάκης που γίνεται ο πρώτος κρητικός οδηγός που έχει αυτή την επιτυχία στη γενική κατάταξη του Πρωταθλήματος. «Μετά το Ράλλυ Ιωαννίνων είχαμε μία ατυχία και μετά από 13 χρόνια αναγκαστήκαμε να εγκαταλείψουμε το Seat Ibiza και να αγωνιστούμε με ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Το Mitsubishi Lancer Evo x ήταν ένα ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο, που δεν το γνωρίζαμε και έπρεπε να το μάθουμε όμως ευτυχώς όλα πήγαν δεξιά, καταφέραμε να γίνουμε ανταγωνιστικοί και τελικά να φτάσουμε στον τίτλο». Υπενθυμίζουμε ότι το πλήρωμα των Αναπολιωτάκη- Τσιούκα είχε κατακτήσει την 1η θέση στο Ράλλυ Κρήτης, που άνοιξε την αυλαία του Πρωταθλήματος Ασφάλτου, την 1η θέση στο Ράλλυ Λαμίας, την 2η στο Ράλλυ ΔΕΘ και την 1η στο Ράλλυ Ευβοϊκού (35.49.27) ενώ δεν θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Παλλάδιο.
Όπως πάντως εξηγεί ο έμπειρος οδηγός το φετινό πρωτάθλημα ήταν αρκετά ανταγωνιστικό αφού πλέον δεν ήταν μικτό όπως τα προηγούμενα χρόνια . «Ήταν ένα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα που ολοκληρώθηκε με επιτυχία και τώρα πλέον θα ξεκινήσει ο σχεδιασμός για τη νέα χρονιά όπου θέλουμε να παρουσιαστούμε με ένα νέο δικό μας αυτοκίνητο…».
Ο Γιώργος Αναπολιωτάκης μιλάει και για την αγωνιστική παρουσία των άλλων κρητικών πληρωμάτων: «Όπως λένε στην υπόλοιπη Ελλάδα: χωρίς τους κρητικούς δεν θα γινότανε η άσφαλτος. Το επίπεδο το κρητικών πληρωμάτων είναι πολύ υψηλό και τα υπόλοιπα παιδιά, παρότι αγωνίστηκαν για πρώτη φορά σε Πανελλήνιο, έδειξαν ότι έχουν ταχύτητα και είναι δυνατά και ανταγωνιστικά».
Ο Γιώργος Αναπολιωτάκης ευχαριστεί για την υποστήριξη και στους φετινούς αγώνες τους χορηγούς του, τα λιπαντικά ΜΟL και τη fresh Snack.


Απίστευτος ο Σταματάκης
Από τα γεγονότα πάντως που εντυπωσίασαν στο φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ασφάλτου ήταν η κατάκτηση της C3 από τον Στράτο Σταματάκη και τους συνοδηγούς του με το ειδικά διαμορφωμένο αυτοκίνητο ΑμεΑ (Peugeot 106 Rally) που διαθέτει, αποδεικνύοντας ότι όταν έχεις θέληση και πάθος μπορείς να φτάσεις στην κορυφή!
«Στο Ράλλυ Ευοϊκού είχα έξοδο και εγκαταλείψαμε αλλά το ίδιο έπαθε και ο αντίπαλος μου στο Πρωτάθλημα. Βαθμολογικά δεν με φτάνει με τον αγώνα που έχει απομείνει οπότε αυτόματα είμαστε πρωταθλητές Ασφάλτου Ελλάδος στην κατηγορία C6», τονίζει στη «Ν.Κ.» ο Στράτος Σταματάκης και συνεχίζει: «Το διεκδίκησα, δεν το περίμενα. Αλλά το παλέψαμε μετά από μια καταστροφή μοτέρ στο Ηπειρωτικό και αυτή την έξοδο μας… Το αποτέλεσμα μας δικαιώνει για όλο τον κόπο της χρονιάς». Υπενθυμίζουμε ότι ο Στράτος Σταματάκης είχε κατακτήσει την 1η θέση στο Ράλλυ Κρήτης, είχε δύο 2ες θέσεις στα Ράλλυ Φθιώτιδας και ΔΕΘ και μία αξιοπρεπή εμφάνιση στο Ηπειρωτικό Ράλλυ, συγκεντρώνοντας μεγαλύτερη βαθμολογία από τους ανταγωνιστές του.


Μπροστά στην πρόκληση του Ράλλυ Παλλάδιο βρίσκονται οι Δημήτης και Μάνος Κτιστάκης αφού από τα αποτελέσματα του θα κριθεί ο τίτλος της κατηγορίας τους. Στον Ευοϊκό τα αδέλφια Κτιστάκη βρέθηκαν στην 2η θέση της C3 ((Peugeot 306 S 16) και τώρα θα τα δώσουν όλα για όλα για τον τίτλο.
“O αγώνας ήταν πολύ απαιτητικός, με μεγάλες τελικές ταχύτητες εως και 220 χιλιόμετρα όπου το κιβώτιο μας υστερούσε, γεγονός που μας κράτησε στην 4η θέση της γενικής κατάταξης και στην δεύτερη θέση της κατηγορίας μας. Κάναμε ότι μπορούσαμε αλλά οι διάφορες ήταν μεγάλες όταν το αυτοκίνητο μας τερμάτιζε στα 180 χιλιόμετρα», τονίζει ο Δημήτρης Κτιστάκης και συνεχίζει: «Από εκεί και πέρα ήταν ένας ωραίος αγώνας και πάνω από όλα το απολαύσαμε. Για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα κρατάμε την δεύτερη στην F2, την δεύτερη στην C3 και την 3η στην γενική κατάταξη. Έχουμε ακόμα ένα αγώνα όπου μπορεί να συμβούν πολλά... Ευχαριστώ τους χορηγούς μου που με στήριξαν όλοι την χρονιά και την ομάδα μου Panagiotis Ktistakis, Manos Ktistakis για την άψογη προετοιμασία του αυτοκινήτου. Τους ευχαριστώ όλους από καρδιάς!».

Σχόλια