Ποδόσφαιρο

Οι εκπρόσωποι Κάλιαρι και Τορίνο βρέθηκαν στο καμπ του ΠΟΑ και μίλησαν στην ΚΡΗΤΗ TV...

Με τους εκπρόσωπους δύο ιστορικών ιταλικών ομάδων-της Κάλιαρι και της Τορίνο- ξεκίνησε χθες στο Ατσαλένιο το καμπ που διοργανώνει ο ΠΟΑ. Η ομάδα του προσφυγικού προαστίου που έχει μία από τις πλέον παραγωγικές ακαδημίες ποδοσφαίρου στην Ελλάδα ήταν ήδη γνωστή στους σκάουτερς Ρικάρντο Γκουφάντι (Κάλιαρι) και Αντόνιο Αμόντιο (Τορίνο) οι οποίοι μιλώντας στην ΚΡΗΤΗ TV σχολίασαν: "Μπράβο στον ΠΟΑ! Ξέρουμε τη δουλειά που γίνεται εδώ, ξέρουμε και ότι αυτή η ομάδα ανέδειξε τον Γιακουμάκη της Σέλτικ και της Εθνικής Ελλάδος"...

Αμφότεροι οι δύο Ιταλοί παρακολούθησαν χθες παιχνίδια ανάμεσα σε παιδιά της ακαδημίας του ΠΟΑ και μάλιστα ο Αμόντιο τόνισε πως είδε παιδιά "με πολύ καλά στοιχεία" αλλά τα κρατάει για τον εαυτό του. "Στόχος μας είναι τα παιδιά να δουν διαφορετικές κουλτούρες σε αυτό που αγαπάνε", είπε ο υπεύθυνος της ακαδημίας του ΠΟΑ Νίκος Μακράκης ενώ λίγο πριν ο σκάουτερ της Κάλιαρι αλλά και ο Κώστας Λαγωνίδης (σκάουτερ ΠΑΟΚ) που βρέθηκε επίσης στο γήπεδο με δική του πρωτοβουλία μίλησαν στους μικρούς ποδοσφαιριστές. Να σημειώσουμε πως σήμερα αναμένεται στο καμπ ο Γιώργος Γιακουμάκης...

* Ο ΠΟΑ έκανε γνωστό και επίσημα πως τη Δευτέρα θα γίνει Γ.Σ. με αρχαιρεσίες. Αναλυτικά η ανακοίνωση: "Γενική Συνέλευση με θέμα διοικητικός, οικονομικός απολογισμός και αρχαιρεσίες θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία της ομάδας μας την Δευτέρα 23/5/2022, 17:00 το απόγευμα. Η διαδικασία θα είναι κλειστή και δικαίωμα συμμετοχής θα έχουν τα μέλη ταμειακώς τακτοποιημένα."



                                  Ιστορικά στοιχεία για Κάλιαρι και Τορίνο

Η Κάλιαρι ιδρύθηκε το 1920 και εδρεύει στην ομώνυμη πόλη του νησιού της Σαρδηνίας. Έδρα της ομάδας είναι το χωρητικότητας 23.486 θεατών στάδιο Σαρντένια Αρένα (πρώην Σαντ Ελία), στο οποίο διεξήχθησαν και αγώνες για το Μουντιάλ του 1990. Τα χρώματα της ομάδας είναι το κόκκινο και το μπλε.
Η Κάλιαρι μετέχει στις επαγγελματικές κατηγορίες της Ιταλίας, έχοντας περάσει αρκετά χρόνια της πρόσφατης ιστορίας της μεταξύ Σέριε Α και Β. Κατέκτησε το τρόπαιο του πρωταθλητή (scudetto) μια φορά, τη σεζόν 1969-70, έχοντας στη σύνθεσή της έναν από τους δεινότερους επιθετικούς που πέρασαν από τα Ιταλικά γήπεδα, τον Τζίτζι Ρίβα (Gigi Riva).
*Η ομάδα της Τορίνο έχει έδρα την ομώνυμη πόλη. Ιδρύθηκε το 1906 και στο μεγαλύτερο μέρος της ιστορίας της αγωνιζόταν στην κορυφαία κατηγορία του Ιταλικού πρωταθλήματος, την Σέριε Α. Την περίοδο 2008-09 κατέλαβε την 18 θέση στο πρωτάθλημα και υποβιβάστηκε στη δεύτερη κατηγορία, Σέριε Β. Με μία 3ετή απουσία από τη Σέριε Α προβιβάστηκε στη μεγάλη κατηγορία τη σεζόν 2011-2012.
Το αρχικό της όνομα ήταν «Foot-Ball Club Torino», ενώ αργότερα μετονομάστηκε σε «Associazione Calcio Torino» και ύστερα το 1970 σε «Torino Calcio». Το 2005 η ομάδα, αντιμετωπίζοντας οικονομικά προβλήματα, αναγκάστηκε να εκμεταλλευτεί το νόμο «Lodo Petrucci», που της επέτρεψε να γλιτώσει από τη χρεοκοπία με την υποχρέωση, όμως, να υποβιβαστεί μια κατηγορία (η Τορίνο έπαιζε εκείνη την χρονιά στη Σέριε Β και είχε καταφέρει να κερδίσει την άνοδο, τερματίζοντας 3η. Με βάση τον συγκεκριμένο νόμο, αναγκάστηκε να ξαναπαίξει στη Σέριε Β). Η ομάδα επανιδρύθηκε, προσωρινά με το όνομα «Società Civile Campo Torino» και τελικά απέκτησε το «Torino Football Club».
* Η ομάδα της Τορίνο επέστρεφε στην Ιταλία από ένα ταξίδι στη Λισαβόνα όπου είχε δώσει φιλικό αγώνα εναντίον της Μπενφίκα. Ο αγώνας δινόταν προς τιμή του αρχηγού των Αετών, Ζοζέ «Τσίκο» Φερέιρα, που αγωνιζόταν για τελευταία φορά και ήθελε να βρεθεί απέναντι στον φίλο του Βαλεντίνο Ματσόλα (πατέρα του Σάντρο). Να σημειώσουμε πως η Τορίνο κυριαρχούσε στο ιταλικό ποδόσφαιρο τη δεκαετία του ’40 και ήταν μία από τις κορυφαίες ομάδες της Ευρώπης. Μάλιστα δεν είχε καμία σχέση με τη Γιουβέντους και τη Ρόμα που είχαν στηρίξει τον Μουσολίνι. Η πτήση της επιστροφής ήταν προγραμματισμένη για τις 09:50 της επόμενης ημέρας. Λισσαβόνα – Τορίνο, με ενδιάμεσο σταθμό τη Βαρκελώνη για ανεφοδιασμό. Το αεροσκάφος ήταν στην Ισπανία στη μία το μεσημέρι. Εκεί, οι επιβάτες ενημερώθηκαν για τις πολύ άσχημες καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν στην Ιταλία. Ομίχλη και δυνατοί άνεμοι θα έκαναν εξαιρετικά δύσκολο το δεύτερο σκέλος της επιστροφής. Λίγο μετά τη Σαβόνα, ο πιλότος, που έκανε πτήση όψεως, αναγκάστηκε να πετάξει χαμηλότερα, ώστε να έχει καλύτερη ορατότητα. Μια απόφαση μοιραία, καθώς στις 17:05 τοπική ώρα το FIAT G272 της αεροπορικής εταιρείας ALI θα ήταν συντρίμμια στον καθεδρικό ναό. Δεκαοκτώ ποδοσφαιριστές νεκροί. Δεν ήταν όμως τα μόνα θύματα...

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια