Οικονομία

Lidl Ελλάς: Η νέα καμπάνια που συγκλόνισε το κοινό

H Lidl Ελλάς που για μια ακόμη φορά πρωτοπορεί

Ένα αγόρι που μας «δείχνει» το δρόμο για το αύριο είναι ο πρωταγωνιστής της νέας 360ο καμπάνιας εταιρικής υπευθυνότητας της εταιρίας Lidl Ελλάς που για μια ακόμη φορά πρωτοπορεί και χαράσσει νέα πορεία για το μέλλον.

«Το αγόρι που αρνείται να μεγαλώσει» είναι ο μικρός ήρωας που μας δίνει τη σκυτάλη για να προχωρήσουμε στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.

Είναι ένα παιδί που δεν μένει στα λόγια, αλλά πραγματικά σταματάει να μεγαλώνει καθώς αρνείται να ζήσει σε έναν κόσμο με πλαστικό και σκουπίδια. Σταδιακά τα παιδιά γίνονται περισσότερα και η κίνησή του μετατρέπεται σε κίνημα. Ουσιαστικά πρόκειται για την ανησυχία της νέας γενιάς για το «αύριο» που αφουγκράστηκε και η Lidl Ελλάς η οποία αποδεικνύει έμπρακτα ότι επιθυμεί ένα καλύτερο μέλλον αποφασίζοντας τη μείωση του πλαστικού και μείωση της σπατάλης των τροφίμων.

Αναλυτικά η εταιρία:

  • Κατάργησε τις πλαστικές σακούλες μιας χρήσης.
  • Μείωσε το πλαστικό στις συσκευασίες ιδιωτικής ετικέτας.
  • Εγκατέστησε 9 κέντρα ανταποδοτικής ανακύκλωσης και
  • Είναι χορηγός στα 2 πρώτα πάρκα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και ανταποδοτικής ανακύκλωσης στην Ευρώπη.
  • Κατάργησε επίσης πρώτη και οριστικά όλα τα πλαστικά μιας χρήσης από τα καταστήματα.

Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι οδήγησε σε:

  • 842 τόνους λιγότερο πλαστικό από το 2017, επειδή, πρώτοι από όλους, κατάργησε τις πλαστικές σακούλες μίας χρήσης 4 λεπτών στα καταστήματα Lidl.
  • 475 τόνους λιγότερο πλαστικό από το τέλος του 2017, επειδή κατάργησε την περιμετρική σακούλα στις συσκευασίες των χαρτικών στην παλέτα.
  • 65 τόνους λιγότερο πλαστικό κάθε χρόνο, επειδή μείωσαν το πάχος στα πλαστικά μπουκάλια αναψυκτικού.
  • 42 τόνους λιγότερο πλαστικό κάθε χρόνο, επειδή μείωσαν το βάρος στο καπάκι του εμφιαλωμένου νερού.
  • Αντικατάσταση των πλαστικών καλαμακίων με καλαμάκια χάρτινα και βιοδιασπώμενα.
  • Κατάργηση όλων των πλαστικών μιας χρήσης.

Η νέα καμπάνια σε συνδυασμό με τις αποφάσεις που έχει λάβει η εταιρία έγιναν ήδη δεκτές ενδιαφέρον από το κοινό που «αγκάλιασε» από την πρώτη στιγμή την προσπάθεια της Lidl Ελλάς.

Πάντως για την υλοποίηση της καμπάνιας χρειάστηκε συντονισμός πολλών ομάδων: οι άνθρωποι της Lidl Ελλάς με τη στρατηγική επικοινωνίας, οι άνθρωποι της διαφημιστικής εταιρίας The Newtons Laboratory με τη δυνατή ιδέα, οι άνθρωποι της Filmiki Productions με σκηνοθέτη τον Augusto Fraga και διευθυντή φωτογραφίας τον Ευθύμη Μπακατάκη.

Η μουσική του Νίκου Πορτοκάλογλου δίνει στην ταινία τον ρυθμό και την ενέργεια για έναν καλύτερο κόσμο, για ένα #kaliteroavrio.

Σχόλια