Life

Η Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση με τις 9 εκ. προβολές που έκανε ολόκληρο τον κόσμο να κλάψει

Δείτε την!

Το σκήπτρο της φετινής καλύτερης χριστουγεννιάτικης διαφήμισης ανήκει, δικαιωματικά, σε μία ολλανδική φαρμακευτική εταιρία!

Με 8,8 εκατομμύρια προβολές το πρωί της Πέμπτης, η απλή - φαινομενικά - διαφήμιση της DocMorris, έχει «κερδίσει» αμέτρητα σχόλια και έχει προκαλέσει άλλα τόσα δάκρυα συγκίνησης από το κοινό.

Το δίλεπτο διαφημιστικό σποτ δείχνει έναν ηλικιωμένο άνδρα, φαινομενικά απομονωμένο από την πανδημία του κορωνοϊού, να εκπαιδεύεται κάθε μέρα μόνος του με ένα kettlebell για να ενισχύσει τη δύναμή του. Και παρόλο που παλεύει να σηκώσει τη βαριά μπάλα για αρκετές ημέρες, ο άντρας παρακινείται από μια φωτογραφία, την οποία αργότερα οι θεατές ανακαλύπτουν ότι είναι της εγγονής του.

Οι γείτονες και όλοι οι περαστικοί νομίζουν ότι ο παππούς δεν είναι καλά, αδυνατώντας να εξηγήσουν γιατί προσπαθεί να σηκώσει τη βαριά, μεταλλική μπάλα. Ακόμη και η κόρη του δεν μπορεί να καταλάβει τι συμβαίνει. Καθώς, τελικά, συναντά την οικογένειά του για τα Χριστούγεννα, ο παππούς φαίνεται να παίρνει την εγγονή του και να καταφέρνει τελικά να τη σηκώσει ψηλά στην αγκαλιά του για να τη βοηθήσει να βάλει το αστέρι στην κορυφή του χριστουγεννιάτικου δέντρου τους.

Η διαφήμιση κλείνει με το μήνυμα: «Για να μπορέσετε να φροντίσετε αυτό που πραγματικά έχει αξία στη ζωή». Το βίντεο δημιουργήθηκε από το γερμανικό πρακτορείο Jung von Matt και είναι μέρος της εκστρατείας «Take care» της ολλανδικής εταιρείας.

Μια περιγραφή της διαφήμισης στη σελίδα στο YouTube της εταιρείας αναφέρει: «Αυτή τη χρονιά, το καλύτερο δώρο απ’ όλα είναι να είμαστε καλά και υγιείς. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η υγεία σας είναι ένα θέμα πολύ κοντά στην καρδιά μας. Γι’ αυτό, ειδικά τα Χριστούγεννα, μπορείτε να φροντίσετε αυτό που πραγματικά έχει σημασία στη ζωή: Να περάσετε ξέγνοιαστο χρόνο με την οικογένεια και τους αγαπημένους σας. Η DocMorris εύχεται σε εσάς και σε όλους τους συγγενείς σας ευτυχείς και αξέχαστες γιορτές. Μείνετε υγιείς!».

Δείτε την:

Η διαφήμιση άφησε τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε όλο τον κόσμο με δάκρυα στα μάτια, με κάποιον να γράφει: «Ω Θεέ μου. Κλαίω. Πάρε τα λεφτά μου DocMorris. Δεν ξέρω καν τι πουλάς». «Μαγική! Είναι απαραίτητα τα χαρτομάντιλα», έγραψε κάποιος, με έναν άλλον να προσθέτει: «Η καλύτερη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση φέτος». Ένας τρίτος πρόσθεσε: «Δεν ήξερα τι ήθελε να πει, αλλά τώρα… κλαίω», ενώ ένας ακόμη ανέφερε: «Αυτή η διαφήμιση με συνεπήρε και με έκανε να κλαίω στο γραφείο μου σήμερα»....

Πηγή: mixanitouxronou.gr

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια