Ηράκλειο

Το ποτήρι της... οργής για τη ΔΕΥΑΗ - Η καταγγελία ενός δημότη

Καταγγελία δημότη για το σοβαρό πρόβλημα της έλλειψης νερού στις Μεσαμπελιές

Το «άδικο» πρόβλημα «έλλειψης νερού και κακής διαχείρισης» από τη ΔΕΥΑΗ των δικτύων ύδρευσης επισημαίνει εξοργισμένος δημότης με καταγγελία του, την οποία, όπως σημειώνει, κοινοποιεί στο γραφείο του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, στο γραφείο του υπουργού Υγείας και στο υπουργείο Εργασίας, ζητώντας από τους αρμόδιους να προβούν στην οριστική επίλυσή του.

Ως φορολογούμενος πολίτης και ως καταναλωτής, ο δημότης - του οποίου τα στοιχεία έχουμε στη διάθεσή μας, ωστόσο ο ίδιος θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία του για ευνόητους λόγους - ενημερώνει τη ΔΕΥΑΗ για το σοβαρό πρόβλημα και τις σοβαρές παραλείψεις που έχουν γίνει, οι οποίες όμως, όπως τονίζει, οδηγούν στην «κακή λειτουργία» των δικτύων ύδρευσης, ζητώντας από τη ΔΕΥΑΗ να λάβει σοβαρά υπόψη της όσα σημειώνει ο ίδιος και να μεριμνήσει επί του θέματος.

«Ως φορολογούμενος πολίτης που πληρώνω πάσης φύσεως δημοτικούς και κρατικούς φόρους, στερούμαι όλο το καλοκαίρι το πολύτιμο αυτό αγαθό που είναι το νερό και φυσικά καταπατούν τα συμβόλαια που έχουν κάνει μαζί μου για την αγορά νερού, ενώ επίσης μας χρεώνουν παράνομα συντήρηση υδρομέτρου 2 ευρώ σε κάθε λογαριασμό, δηλαδή μας κλέβουν χωρίς να εκτελούν τη συγκεκριμένη εργασία»

Δημότης Ηρακλείου

Συγκεκριμένα ο πολίτης καταγγέλλει τα κάτωθι: «Όπως γνωρίζετε, η περιοχή του Ταχυδρομικού Κώδικα 71.409, και δη η περιοχή του εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου πόλεως ψηλά στην περιοχή - πάροδοι της Ούλοφ Πάλμε, Άγιος Ιωάννης, Μεσαμπελιές - κοντά στα σύνορα που τελειώνει το σχέδιο πόλεως Ηρακλείου, επειδή είναι μια ανηφορική περιοχή, έχει σαν αρνητικό αποτέλεσμα η κάθε έλλειψη νερού να εμφανίζεται πρώτα εκεί, σε εμάς τους κατοίκους δηλαδή των παραπάνω περιοχών. Εμείς εδώ ψηλά παίρνουμε νερό τελευταία, αφού γεμίσει όλο το υπόλοιπο Ηράκλειο, αν περισσέψει και οπότε περισσέψει. Επίσης, όπως παρατήρησα, κάθε φορά που αδειάζουν τα υδραυλικά τους δίκτυα από νερό λόγω έλλειψης, γεμίζουν με αέρα, ο οποίος βγαίνει στα υψηλότερα σημεία της περιοχής της Ούλοφ Πάλμε, δηλαδή σε εμάς. Αποτέλεσμα αυτού είναι να βγαίνει ο αέρας συμπιεσμένος με πολύ μεγάλη πίεση. Στην περίπτωση αυτή, όπως έχω παρατηρήσει, το υδρόμετρο του σπιτιού μου βγάζει για 20 λεπτά αέρα κοπανιστό και γυρίζει σαν την έλικα του αεροπλάνου με τεράστια ταχύτητα, λόγω συμπιεσμένου αέρα. Αποτέλεσμα τούτου του φαινομένου είναι το υδρόμετρό μου να γράφει καθώς περνά ο αέρας συμπιεσμένος, διότι μετά από κάθε έλλειψη νερού αδειάζουν τα δίκτυα και γεμίζουν με αέρα, ο οποίος έχει την τάση να κινείται και να καταλαμβάνει όλα τα υψηλότερα σημεία της περιοχής. Παρατηρώ λοιπόν εγώ ο ανύποπτος καταναλωτής ότι μου γράφει το υδρόμετρό μου με αέρα, άρα άθελά της και χωρίς να το ξέρει η ΔΕΥΑΗ με κλέβει, διότι μου χρεώνει καταναλώσεις που στην πραγματικότητα δεν έχω κάνει εγώ. Όλα αυτά γίνονται διότι δεν έχει κατασκευάσει σωστά τα υδραυλικά της δίκτυα.

Ζητώ λοιπόν να δώσετε ειδικές οδηγίες στη ΔΕΥΑΗ, να έχει υπόψη της για έξτρα καταναλώσεις στην περιοχή και να εξετάσει τυχόν τέτοια θέματα.

Προληπτικά τα λέω όλα αυτά... Επίσης ζητώ να τους πείτε και να τους δώσετε τις εξής οδηγίες: ότι πρέπει επειγόντως να πάνε σε κεντρικά σημεία της ανηφορικής Ούλοφ Πάλμε, αλλά και γύρω σε κεντρικούς δρόμους, όπως η Παπαναστασίου και η Ανθέων, ώστε να φροντίσουν να τοποθετήσουν αυτόματα εξαεριστικά δικτύου, προκειμένου να φεύγει ο αέρας μέσα από τα αυτόματα εξαεριστικά και να μην πηγαίνει στους ανύποπτους καταναλωτές και να τους γράφει άδικα στα υδρόμετρά τους. Διότι δεν είναι μια και δυο φορές που συμβαίνει το παραπάνω φαινόμενο, αλλά γίνεται πολύ συχνά και κατ’ επανάληψη και κάθε 2-3 ημέρες.

Επίσης ζητούμε να αυξήσει τον χρόνο γεμίσματος με νερό σε όλες τις παραπάνω περιοχές, ούτως ώστε να προλαβαίνουν να γεμίζουν οι δεξαμενές μας, διότι σε εμάς μεσολαβεί ένας σημαντικός χρόνος να φύγει πρώτα ο αέρας μέσα από τα άδεια υδραυλικά δίκτυα της ΔΕΥΑΗ».

Αποτέλεσμα όλων αυτών, όπως τονίζει ο δημότης, είναι «να μας στερούν το νερό και εμείς να αναγκαζόμαστε να αγοράζουμε το νερό με βυτίο από τη Βιομηχανική Περιοχή και να πληρώνουμε το κυβικό περίπου 10 ευρώ, ενώ ταυτόχρονα πληρώνουμε και λογαριασμούς νερού στη ΔΕΥΑΗ που έγιναν από αέρα κοπανιστό, ο οποίος περνάει παράνομα μέσα από τα υδραυλικά δίκτυα της ΔΕΥΑΗ, λόγω έλλειψης βαλβίδων εξαερισμού.

Έτσι λοιπόν εγώ, ως φορολογούμενος πολίτης που πληρώνω πάσης φύσεως δημοτικούς και κρατικούς φόρους, στερούμαι όλο το καλοκαίρι το πολύτιμο αυτό αγαθό που είναι το νερό και φυσικά καταπατούν τα συμβόλαια που έχουν κάνει μαζί μου για την αγορά νερού, ενώ επίσης μας χρεώνουν παράνομα συντήρηση υδρομέτρου 2 ευρώ σε κάθε λογαριασμό, δηλαδή μας κλέβουν χωρίς να εκτελούν τη συγκεκριμένη εργασία. Παράλληλα, ζητούμε να αφαιρεθούν από τους λογαριασμούς μας η πρόσθετη επιβάρυνση της παράνομης χρέωσης και η αναγκαστική επιβάρυνση - πάρα την αντίθεσή μας - των 2 ευρώ σε κάθε λογαριασμό νερού και της μηδενικής συντήρησης των υδρομέτρων μας, διότι και αυτό αποτελεί κλοπή εις βάρος της περιουσίας μας».

Ο πολίτης καταθέτει το σκεπτικό του κάνοντας γνωστό το πρόβλημα στη ΔΕΥΑΗ, προκειμένου να βελτιωθεί η κατάσταση, ζητώντας από τους αρμόδιους «να το μελετήσουν καλύτερα και να τοποθετήσουν, εκτός από τα αυτόματα εξαεριστικά στα κεντρικά υδραυλικά δίκτυα, και βαλβίδες αντεπιστροφής, ώστε να μην αδειάζουν τα υδραυλικά δίκτυα της ΔΕΥΑΗ σε κάθε έλλειψη νερού κυρίως στις υψηλές και ανηφορικές περιοχές».

 

Σχόλια