Η απάντηση του Βενιζελείου για τη… χαρτόκουτα στο κλιματιστικό

Ηράκλειο
Η απάντηση του Βενιζελείου για τη… χαρτόκουτα στο κλιματιστικό

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι είχε συμβεί τελικά;

Στο δημοσίευμα της εφημερίδας «Νέα Κρήτη» και του neakriti.gr απαντά η Διοίκηση του Βενιζελείου Γενικού Νοσοκομείου και ειδικότερα ο Διοικητής του Βενιζελείου και του ΠΑΓΝΗ, κ. Γιάννης Τασόπουλος.

Πρόκειται για τη φωτογραφία που απέστειλε πολίτης, στην οποία απεικονίζεται ένα κομμάτι από… χαρτόκουτα να έχει σκεπάσει το «χαλασμένο» κλιματιστικό και μάλιστα στο Τμήμα Μαιευτικής!

Όπως αναφέρει ο κ. Τασόπουλος, «Η χαρτόκουτα τοποθετήθηκε αυτοβούλως από συνοδό, χωρίς να ενημερωθεί άμεσα το προσωπικό εφημερίας για να επιληφθεί του ζητήματος», ενώ τονίζει, επίσης, ότι «δεν υπήρχε βλάβη στο σύστημα», αλλά έπρεπε να… ρυθμιστεί η παροχή του αέρα.

Αναλυτικά η απάντησή του:

«Από πρώτη έρευνα προκύπτει ότι χαρτόκουτα τοποθετήθηκε αυτοβούλως από συνοδό αργά το βράδυ της Κυριακής, χωρίς να ενημερωθεί άμεσα το προσωπικό εφημερίας για να επιληφθεί του ζητήματος, γεγονός που θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί με απλή και σύντομη διαδικασία, όπως και επιλύθηκε.

Ειδικότερα: 

  1. Η εικονιζόμενη χαρτόκουτα καλύπτει το στόμιο προσαγωγής αέρα στο κεντρικό δίκτυο αεραγωγών που κλιματίζουν χώρους και όχι κάποιο μηχάνημα, σε θάλαμο της Μαιευτικής Κλινικής.
  2. Δεν υπάρχει βλάβη στο σύστημα (εάν υπήρχε βλάβη δεν θα υπήρχε η δυνατότητα παροχής ψυχρού αέρα και θα υπήρχε ζέστη στο χώρο).
  3. Η ρύθμιση της παροχής του αέρα μπορεί να γίνει με πολλούς τεχνικούς τρόπους (κλείσιμο ρυθμιστικών διαφραγμάτων, περσίδων εξόδου, διακοπή λειτουργίας του ανεμιστήρα κ.λπ.), χωρίς να γίνει χρήση αδόκιμων τρόπων όπως η χρήση χαρτόκουτας.

Σημειώνουμε ότι το προσωπικό και η διοίκηση καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια βελτίωσης της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών προς τους πολίτες και οι οποίοι μπορούν κάθε στιγμή να απευθυνθούν στις υπηρεσίες

                                                              

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News