«Γολγοθάς» η κυκλοφορία οχημάτων στα Μεγάλα Χωράφια

Χανιά
«Γολγοθάς» η κυκλοφορία οχημάτων στα Μεγάλα Χωράφια

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαρτύριο για τους οδηγούς το φανάρι στο επίμαχο σημείο

Δύο μήνες μετά την υποχώρηση του οδοστρώματος στην εθνική οδό Χανίων-Ρεθύμνου, στο ύψος των Μεγάλων Χωραφιών, η κυκλοφορία εξακολουθεί να διεξάγεται μετ' εμποδίων. Με μόνο ένα ρεύμα κυκλοφορίας και φωτεινό σηματοδότη να ρυθμίζει τη διέλευση, η ταλαιπωρία είναι αναπόφευκτη. Τις ώρες αιχμής, η ουρά των αυτοκινήτων από τα Μεγάλα Χωράφια φτάνει μέχρι το Καλάμι.

Το έργο αποκατάστασης του δρόμου έχει αναλάβει το υπουργείο Υποδομών, με τον Χρήστο Σπίρτζη να δηλώνει στην τελευταία του επίσκεψη στην Κρήτη ότι η πρώτη φάση της προσωρινής λύσης αναμένεται να αρχίσει άμεσα.

Ο Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης ανέλαβε την προετοιμασία της μελέτης αποκατάστασης, για την οποία μάλιστα επίσπευσε τις διαδικασίες και την έχει ήδη αποστείλει στο υπουργείο Υποδομών, το οποίο και θα δώσει τις κατευθύνσεις για την έναρξη των εργασιών. Στο έργο της προσωρινής λύσης που έχει δρομολογηθεί αναμένεται να “κουμπώσει” η οριστική παρέμβαση για την οποία εκκρεμούν οι εργαστηριακές αναλύσεις των εδαφολογικών δεδομένων.

«Στηριχτήκαμε στα πρώτα δεδομένα των γεωτρήσεων και κάναμε την πρόταση της προσωρινής μελέτης. Θα πρέπει να γνωρίζουν όλοι ότι οι εργαστηριακές αναλύσεις που γίνονται στα δεδομένα των γεωτρήσεων απαιτούν κάποιο χρονικό διάστημα, διότι πραγματοποιούνται σε διαπιστευμένα εξωτερικά εργαστήρια», εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης κ. Φώτης Καζάσης, ο οποίος είπε στη “Νέα Κρήτη” ότι, μόλις εκδοθούν τα αποτελέσματα των αναλύσεων, θα διαμορφωθεί και η τελική μελέτη.

Η πρώτη φάση της παρέμβασης, που θα έπρεπε, σύμφωνα με τις κυκλοφοριακές ανάγκες της εθνικής οδού Χανίων-Ρεθύμνου, να έχει ήδη τελειώσει, περιλαμβάνει στήριξη και ανακατασκευή του δρόμου ώστε να διαμορφωθούν δύο λωρίδες κυκλοφορίας. Ωστόσο, το πλάτος τους δε θα είναι μεγάλο και θα εξαρτηθεί από το διάζωμα που υπάρχει σήμερα. Ο φωτεινός σηματοδότης θα απομακρυνθεί και θα τοποθετηθούν προειδοποιητικές πινακίδες, καθώς και πινακίδες που θα ορίζουν το όριο ταχύτητας.

Οι παρεμβάσεις που θα αποκαταστήσουν πλήρως τον δρόμο περιλαμβάνονται στη δεύτερη και τελική φάση.

«Η μελέτη της οριστικής αποκατάστασης προβλέπεται να ολοκληρωθεί σύντομα. Βρισκόμαστε σε πολύ καλό σημείο», επισήμανε ο κ. Καζάσης.

Από τα τέλη Φεβρουαρίου, οπότε και το οδόστρωμα υποχώρησε, το σκηνικό στον ΒΟΑΚ λίγο μετά τη διασταύρωση για Μεγάλα Χωράφια συνθέτουν αναμονή, ουρές εκατοντάδων μέτρων και ένα μόνο ρεύμα κυκλοφορίας με την κίνηση των οχημάτων να διεξάγεται εκ περιτροπής. Η λύση του φωτεινού σηματοδότη μοιάζει με αναγκαίο κακό.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News