Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην παιδεία στο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής στα Χανιά

Χανιά
Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην παιδεία στο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής στα Χανιά

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στο επίκεντρο των εργασιών του 26ου Παγκόσμιου Συνεδρίου Ειδικής Αγωγής και Γνωστικής Ψυχολογίας που διεξάγεται από χθες στα Χανιά βρίσκονται οι μαθησιακές δυσκολίες.

Επιστήμονες της ειδικής αγωγής τονίζουν την ανάγκη και τη σημασία της πρώιμης διάγνωσης καθώς επίσης και της υποστήριξης από το οικογενειακό και εκπαιδευτικό περιβάλλον του παιδιού.

Σύμφωνα με έρευνες το ποσοστό των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες αυξάνεται, ωστόσο το εκπαιδευτικό σύστημα και στη χώρα μας εναρμονίζεται με τις ανάγκες που προκύπτουν σε κάθε φάσμα των δυσκολιών. Η ειδική αγωγή προσφέρει λύση σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, ενώ ουσιαστική είναι η συμβολή των Κέντρων Διάγνωσης και Υποστήριξης.

Στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής και Γνωστικής Ψυχολογίας που άρχισε χθες στο Κέντρο Αρχιτεκτονικής της Μεσογείου στα Χανιά παρουσιάζονται όλα τα νεότερα επιστημονικά δεδομένα στο κομμάτι της αντιμετώπισης των μαθησιακών δυσκολιών μέσα από την ειδική αγωγή.

Όπως είπε στη «Ν.Κ.» η πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Συνεδρίου κ. Ιωάννα Τσιριωτάκη «οι Έλληνες εκπαιδευτικοί έχουν τεράστια επιμονή για να μάθουν και να ενημερωθούν πως μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά. Αυτό που μας προβληματίζει πάρα πολύ είναι οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην παιδεία, οι οποίες είναι εμφανείς και στο συνέδριο όπου οι εκπαιδευτικοί δεν είχαν τη δυνατότητα να συμμετέχουν».  

Το συνέδριο οργανώνει διεθνής επαγγελματικός οργανισμός μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που ασχολείται με τις μαθησιακές δυσκολίες και διαταραχές. Η κ. Κρίστι Σάντι καθηγήτρια του Πανεπιστημίου του Χιούστον είπε ότι «πρόκειται για έναν οργανισμό που στοχεύει να ενώσει επιστήμονες, εκπαιδευτικούς από όλο τον κόσμο για να συζητήσουν και να διερευνήσουν όλοι μαζί το κομμάτι των μαθησιακών δυσκολιών».

Επιστήμονες της ειδικής αγωγής  επισημαίνουν ότι όσο πιο έγκαιρη είναι η υποστήριξη του παιδιού στο στάδιο της πρώιμης παρέμβασης, τόσο πιο εύκολη γίνεται η υποστήριξη των παραμέτρων που σχετίζονται με τη γνωστική ανάπτυξη και την ικανότητά του να ανταποκριθεί στο σχολικό πλαίσιο.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News