Κρήτη

Κρήτη «ψηφίζουν» οι Αυστριακοί τουρίστες

Ενθαρρυντικά μηνύματα για τον τουρισμό στη Μεγαλόνησο

Η Κρήτη παραμένει ένας από τους αγαπημένους προορισμούς των Αυστριακών για το 2019, με βάση τον αριθμό πτήσεων για την Ελλάδα, που ξεπερνούν τις 15 εβδομαδιαίως από τα αεροδρόμια αυστριακών πόλεων.

Το ενδιαφέρον για την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό επιβεβαίωσαν οι εκπρόσωποι των αεροδρομίων Graz, Linz και Salzburg, οι οποίοι συμμετείχαν στα σεμινάρια προς διευθυντικά στελέχη τουριστικών οργανισμών και ταξιδιωτικών γραφείων, που διοργάνωσε η υπηρεσία ΕΟΤ εξωτερικού Αυστρίας, ενέργεια που υλοποιείται στο πλαίσιο της κεντρικής στρατηγικής του υπουργείου Τουρισμού και της υπουργού Έλενας Κουντουρά για τουρισμό στην Ελλάδα 365 ημέρες τον χρόνο.

Τα συνολικά μηνύματα από την Αυστρία είναι ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά για τον ελληνικό τουρισμό, καθώς για το 2019 καταγράφεται 10% αύξηση στη ζήτηση κρατήσεων και μάλιστα σε συνέχεια της πολύ επιτυχημένης χρονιάς-ρεκόρ του 2018, οπότε αυξήθηκαν 21,3% οι αφίξεις Αυστριακών τουριστών στη χώρα μας.

Ο ΕΟΤ, σε εφαρμογή της εθνικής και περιφερειακής τουριστικής πολιτικής για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού με ποικίλους δίαυλους επικοινωνίας και συνεργειών, διοργάνωσε, σε συνεργασία με τον τουριστικό όμιλο Thomas Cook, σειρά σεμιναρίων αποκλειστικά για την Ελλάδα, στις πόλεις της Αυστρίας Βιέννη, Graz, Linz, Salzburg και Leogang το διάστημα 19-28 Μαρτίου.

Η εφημερίδα “Νέα Κρήτη” επικοινώνησε με τον Μιχάλη Βλατάκη, πρόεδρος τουριστικών και ταξιδιωτικών πρακτόρων Κρήτης, ο οποίος μας μίλησε για την αυστριακή αγορά, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Η Αυστρία προτιμάει την Κρήτη. Ένα πολύ μεγάλο μέρος των Αυστριακών προτιμάει τη Νότια Κρήτη και να πηγαίνει σε μικρά μέρη, σε μικρά ξενοδοχεία, σε μικρές πανσιόν. Οι Αυστριακοί είναι πελάτες γιατί τους αρέσει η περιπέτεια και οι φυσικές ομορφιές. Είναι εδώ και πάρα πολλά χρόνια πελάτες οι Αυστριακοί, που αγαπούν την Κρήτη. Αυτό που τονίζω είναι ότι έχουμε ανάγκη να “χτίσουμε” πελατεία για εμάς. Γιατί μας αγαπάνε και γιατί μας προτιμάνε. Αυτό πρέπει να “χτίσουμε”.

Η αυστριακή αγορά είναι “χτισμένη” σωστά. Έχουν πελάτες που προτιμούν, αγαπούν και έρχονται για την Κρήτη. Εάν ένας άλλος προορισμός πουλάει φθηνότερα, θα προτιμήσουν την Κρήτη γιατί την αγαπούν. Έχουμε ανάγκη από τέτοιους πελάτες, οι οποίοι δεν έρχονται συγκυριακά για εμάς. Η Αυστρία είναι μικρή αγορά, που δεν μπορεί ν’ αλλάξει τα δεδομένα. Αυτή η αγορά, ακόμη και 30% αύξηση να έχει, είναι σαν να έχουμε αύξηση 0,5% από Γερμανία».

Οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν για το καλοκαιρινό πρόγραμμα, που περιλαμβάνει 14 ελληνικούς προορισμούς (Κρήτη, Ρόδος, Κως, Κάρπαθος, Μύκονος, Σαντορίνη, Σκιάθος, Σκόπελος, Ν. Πελοπόννησος, Θάσος, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Ζάκυνθος, Χαλκιδική), όπως επίσης και για το εύρος των ταξιδιωτικών εμπειριών που προσφέρουν οι εν λόγω προορισμοί στους επισκέπτες τους.

Με κυρίαρχο στόχο τη δημιουργία ζήτησης για ολοκληρωμένες εμπειρίες θεματικού τουρισμού σε λιγότερο γνωστούς στο ευρύ κοινό προορισμούς της χώρας μας, η Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Αυστρίας προγραμματίζει, επίσης, τη συμμετοχή της σε σειρά σεμιναρίων του μεγαλύτερου αερομεταφορέα της χώρας, Austrian Airlines, που συνδέει κύρια αυστριακά αεροδρόμια απευθείας με 19 ελληνικούς προορισμούς.

Ο κ. Βλατάκης, μεταξύ άλλων, έκανε τις εκτιμήσεις του για το επερχόμενο τουριστικό έτος, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Το 2019 ξεκίνησε με μειωμένες προκρατήσεις και με μειωμένη ροή κρατήσεων. Από τον Δεκέμβριο το τονίζω, πως η δική μου σκέψη είναι ότι δε θα έχουμε τόσο μεγάλη μείωση, αλλά μια μικρή μείωση, και θα δουλέψει το last minute. Θα έχουμε δηλαδή κρατήσεις της τελευταίας στιγμής. Αυτή είναι η άποψή μου, γιατί έχουν κρατηθεί τα ίδια κρεβάτια και οι ίδιες αεροπορικές θέσεις.

Προς το παρόν, δεν έχουν ακυρωθεί. Εάν ακυρωθούν, τότε πρέπει να ανησυχούμε. Εάν δεν ακυρωθούν, τότε θα γεμίσουμε με κρατήσεις της τελευταίας στιγμής. Δεν ανησυχώ προς το παρόν γιατί δεν έχουν ακυρωθεί».

Σχόλια