Η NASA ανακαλύπτει εξωπλανήτη σαν τη Γη που καλύπτεται από ενεργά ηφαίστεια

Κόσμος
Η NASA ανακαλύπτει εξωπλανήτη σαν τη Γη που καλύπτεται από ενεργά ηφαίστεια

Ένας εξωπλανήτης στο μέγεθος της Γης, ο οποίος βρίσκεται σε τροχιά γύρω από ένα αστέρι σε έναν γαλαξία δίπλα στον Γαλαξία μας, έχει παράσχει στους επιστήμονες τα καλύτερα στοιχεία μέχρι σήμερα για την ύπαρξη ενεργών ηφαιστείων πέρα ​​από το ηλιακό μας σύστημα.

Οι παρατηρήσεις που έκαναν οι επιστήμονες υποδηλώνουν την ύπαρξη ενός βραχώδους και τραχύ κόσμου, η επιφάνεια του οποίου μαρτυρεί συνεχείς εκρήξεις.

Την Τετάρτη, οι επιστήμονες δήλωσαν ότι ο πλανήτης, ο τρίτος πλανήτης που βρέθηκε σε τροχιά γύρω από ένα συγκεκριμένο αμυδρό αστέρι, είναι πιθανότατα καλυμμένος με ενεργά ηφαίστεια, παρόμοια με το φεγγάρι του Δία Ιο.

Η Ιώ είναι το πιο ηφαιστειακά ενεργό σώμα του ηλιακού μας συστήματος. Στο ηλιακό σύστημα, η Αφροδίτη και η Γη είναι ηφαιστειακά ενεργές, όπως και μερικά φεγγάρια του Δία. Ο ηφαιστειογενής χαρακτήρας του πλανήτη δεν παρατηρήθηκε άμεσα, αλλά μάλλον συνάγεται λόγω της βαρυτικής του αλληλεπίδρασης με τον μεγαλύτερο από τους δύο πλανήτες, που επίσης περιφέρονταν γύρω από το αμυδρό αστέρι.