default-image

"Βροχή" οι κλήσεις μέχρι να έρθουν τα mini bus!

Κρήτη
"Βροχή" οι κλήσεις μέχρι να έρθουν τα mini bus!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Την ώρα που η Λότζια προβληματίζεται για το υψηλό κόστος λειτουργίας των mini bus στην καρδιά του Ηρακλείου, όπως αποκάλυψε το neakriti.gr και η ΚΡΗΤΗ TV, η παράνομη στάθμευση χτυπά κόκκινο και με τους οδηγούς να γκρινιάζουν για την έλλειψη ελεύθερων χώρων στάθμευσης.

Οι κλήσεις έπεσαν «βροχή» από τις αρχές του έτους μέχρι σήμερα, με τη δημοτική αστυνομία Ηρακλείου να κόβει 4.629 κλήσεις ενώ οι πινακίδες που αφαιρέθηκαν ανήλθαν στις 148!

Αναλυτικότερα, τον Ιανουάριο 2017 κόπηκαν 2.524 κλήσεις ενώ τον Φεβρουάριο 2.105 κλήσεις!

>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ: ΑΚΡΙΒΑ ΜΙΝΙ ΜΠΑΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΑΛΛΑΓΕΣ

«Καμπάνες» πέφτουν και για τους οδηγούς που εξασφαλίζουν παρανόμως μια θέση στάθμευσης δίπλα από τους κάδους σκουπιδιών, εμποδίζοντας την προσπέλαση πολιτών προς τους κάδους.

Όπως διαπιστώνουμε οι κάδοι απορριμμάτων, αποτελούν την …εύκολη λύση για παράνομο παρκάρισμα, με τους πολίτες που επιθυμούν να πετάξουν τα σκουπίδια τους να αγανακτούν.

Τσουχτερό πρόστιμο για παράνομη στάθμευση δίπλα σε κάδο

Το πρόστιμο για τη παράνομη στάθμευση δίπλα σε κάδο απορριμμάτων ανέρχεται σε 100 ευρώ!

Σύμφωνα με πληροφορίες, το 2016 κόπηκαν τέτοιου είδους πρόστιμα από τη δημοτική αστυνομία Ηρακλείου σε 13 περιπτώσεις, με το συνολικό ποσό να ανέρχεται σε 1.300 ευρώ.

Τον περασμένο μήνα, κόπηκε ένα πρόστιμο για παράνομη στάθμευση δίπλα σε κάδο ενώ σε ό,τι αφορά στους ελέγχους για το πλανόδιο εμπόριο, υπήρξαν 12 περιπτώσεις κατασχέσεων.

>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ: ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΜΕ MINI BUS Η ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΤΕΙΧΩΝ

Πάντως, το κυκλοφοριακό και η στάθμευση, ταλαιπωρούν εκατοντάδες οδηγούς, με αρκετούς να εκφράζουν την αντίθεση τους στον σχεδιασμό του δήμου για τη δρομολόγηση mini bus, καθώς όλα δείχνουν ότι θα κληθούν να βάλουν το χέρι στη τσέπη για τη μετακίνηση τους, ποσό που αναμένεται να καθοριστεί το επόμενο χρονικό διάστημα.

Η Λότζια συνεχίζει τις συζητήσεις με το Αστικό ΚΤΕΛ Ηρακλείου, με στόχο τη μείωση του σχετικού κόστους λειτουργίας των mini bus.

Μέχρι στιγμής πάντως, τα πράγματα είναι θολά και σε σχέση με τον αριθμό δρομολόγησης των μικρών λεωφορείων ενώ όπως εκτιμάται ο όποιος σχεδιασμός και αν προκύψει τελικά, αυτός δεν πρόκειται να μπει σε εφαρμογή νωρίτερα των τριών μηνών!

Σύμφωνα με τον κ. Καλλέργο Βουλγαράκη, «αν δεν αντιμετωπιστεί η παράνομη στάθμευση στο κέντρο, ο επίμαχος σχεδιασμός δεν θα έχει τα προσδοκώμενα …αποτελέσματα».

Ρεπορτάζ: Γεωργία Μακάκη

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News