Απόψεις

Το Ηράκλειο ως ισχυρός προορισμός City Break

Τι είναι οι προορισμοί City Break;

Η τουριστική βιομηχανία της Κρήτης, υποδέχεται όλο και αυξανόμενες ροές επισκεπτών. Είναι ένας τουριστικός προορισμός υψηλής ζήτησης στην Ελλάδα με υψηλού εισοδηματικού επιπέδου επισκέπτες σε σχέση με τις υπόλοιπες περιφέρειες, η μέση κατά κεφαλήν δαπάνη το 2019 σύμφωνα με την Τράπεζα της Ελλάδας ανήλθε στα 618 ευρώ ανά επισκέπτη αυτό καταδεικνύει ότι ένα μεγάλο μέρος της Κρήτης ζει από τον τουρισμό καθώς πολλές περιοχές βιοπορίζονται από αυτόν.

Γράφει ο Βασίλης Σπόκος *

Το Ηράκλειο υποδέχεται το μεγαλύτερο μέρος των τουριστικών αφίξεων της περιφέρειας Κρήτης και αποτελεί τον βασικό πυλώνα της τουριστικής οικονομίας του νησιού και η τοπική κοινωνία είναι απόλυτα συνδεδεμένη τον τουρισμό και αυτό αντικατοπτρίζεται σε όλες τις εκφάνσεις της κοινωνικής ζωής του τόπου και της τοπικής οικονομίας.

Δυστυχώς όμως επικρατεί μια μονοδιάστατη αντίληψη του τουριστικού προϊόντος που πραγματικά μπορούμε να έχουμε καθώς ποτέ μέχρι σήμερα δεν εμβαθύναμε και δεν εστιάσαμε σε αυτό επίσης θα πρέπει να επισημάνουμε και την δυναμική τάση που εμφανίζει η τοπική κοινωνία στο ζήτημα του τουρισμού.

Το Ηράκλειο μπορεί και πρέπει να αποτελέσει έναν τουριστικό πρότυπο ως πόλη City Break καθώς μπορεί να προσφέρει μια ολιστική τουριστική εμπειρία στον επισκέπτη όλες τις εποχές του χρόνου. Διαθέτει όλα εκείνα τα στοιχεία που του δίνουν την δυνατότητα για την μετάβαση σε έναν ποιοτικότερο τουρισμό, διαφοροποιημένο, που να αναδεικνύει την θεματική πολυμορφία του Ηρακλείου και να είναι οικονομικά αποδοτικός. Η πλούσια ιστορία του, ο πολιτισμός, οι άνθρωποί του, η κρητική γαστρονομία, το φυσικό περιβάλλον, η τοπική αγορά, οι ξενοδοχειακές υποδομές, η πλούσια ενδοχώρα που μπορεί να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες στον επισκέπτη που θέλει να την ανακαλύψει καθώς και η εύκολη πρόσβαση σε αυτό είναι οι πυλώνες για να διαμορφώσουμε το Ηράκλειο ως ένα ισχυρό τουριστικό προορισμό City Break.

Το Ηράκλειο μπορεί να προσελκύσει επισκέπτες κάθε ηλικίας και υψηλής ταξιδιωτικής δαπάνης και να δημιουργήσει ένα ισχυρό τουριστικό Brand name προσφέροντας μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες στους επισκέπτες του.

Ως βασικό μας στόχο της επικοινωνιακής πολιτικής για τον τουρισμό θα πρέπει να θέσουμε την δημιουργία μιας ισχυρής εικόνας για την πόλη μας αλλά και για την Κρήτη που να αντικατοπτρίζει την εικόνα του τουρισμού του μέλλοντος που θέλουμε. Έναν τουρισμό αυθεντικό, κλασικό, ανθρωποκεντρικό, με ιστορία και παράδοση αλλά ταυτόχρονα σύγχρονο που διαθέτει πολιτιστικούς, ιστορικούς και φυσικούς πόρους και αποτελεί ένα μοναδικό τουριστικό προϊόν που να τονίζει την Κρητική φιλοξενία, κάνει τον επισκέπτη μέτοχο της και πρεσβευτή της εκπέμποντας το μήνυμα ενός ταξιδιωτικού προορισμού που προσφέρει μια μοναδική ολιστική εμπειρία.

* Ο Βασίλης Σπόκος είναι κάτοχος Bachelor Τοπικής αυτοδιοίκησης από το Παν. Πελοποννήσου και MSc στη Διοίκηση Υπηρεσιών (M.S.M.) με διατριβή στην τουριστική οικονομία από το  Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Πηγή: moneytourism.gr

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr ΣΤΟ Google News

Τα δημοφιλέστερα του 24ώρου

Σχόλια