FESTIVAL KINHMATOGRAFOU1
Φώτο: Δήμος Θεσσαλονίκης

Θεσσαλονίκη σε νέα τροχιά πολιτισμού: Ισχυρή συμμαχία δήμου και φεστιβάλ κινηματογράφου ανοίγει νέα εποχή εξωστρέφειας για την πόλη

Πολιτισμός
Θεσσαλονίκη σε νέα τροχιά πολιτισμού: Ισχυρή συμμαχία δήμου και φεστιβάλ κινηματογράφου ανοίγει νέα εποχή εξωστρέφειας για την πόλη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Με την υπογραφή ενός νέου μνημονίου πολιτιστικής συνεργασίας, ο δήμος Θεσσαλονίκης και το φεστιβάλ κινηματογράφου Θεσσαλονίκης εγκαινιάζουν μια στρατηγική συμμαχία που στοχεύει στην ενίσχυση των διοργανώσεων, την προβολή της πόλης διεθνώς και την αύξηση της συμμετοχής των πολιτών σε πολιτιστικά δρώμενα. Η συμφωνία περιλαμβάνει βραβεία, υποστήριξη εκδηλώσεων, παραχώρηση αιθουσών και κοινές δράσεις, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή δυναμικής εξωστρέφειας για τη Θεσσαλονίκη

Μια νέα εποχή πολιτιστικής εξωστρέφειας ξεκινά για τη Θεσσαλονίκη, μετά την υπογραφή του μνημονίου πολιτιστικής συνεργασίας μεταξύ του δήμου Θεσσαλονίκης και του φεστιβάλ κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Τη συμφωνία υπέγραψαν ο δήμαρχος Στέλιος Αγγελούδης και η γενική διευθύντρια του φεστιβάλ, Ελίζ Ζαλαντό, παρουσία του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου Σπύρου Βούγια και του αντιδημάρχου πολιτισμού Βασίλη Γάκη.

Στόχος του νέου αυτού πλαισίου συνεργασίας είναι η ενίσχυση των μεγάλων διοργανώσεων, η αναβάθμιση των δράσεων του φεστιβάλ και η περαιτέρω προβολή της Θεσσαλονίκης ως μίας πόλης με έντονη πολιτιστική ταυτότητα, δημιουργικότητα και διεθνή δυναμική.

► Δείτε επίσης εδώ: «Για θύμισέ μου»: Η πολυβραβευμένη ταινία για τη νόσο Αλτσχάιμερ συνεχίζει τις προβολές στην Κρήτη

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, ο δήμος Θεσσαλονίκης θα απονέμει βραβείο του δήμου – με χρηματικό έπαθλο – είτε στο διεθνές φεστιβάλ κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, είτε στο διεθνές φεστιβάλ ντοκιμαντέρ, ενισχύοντας έτσι το καλλιτεχνικό κύρος και την υποστήριξη των δημιουργών. Παράλληλα, ο δήμος δεσμεύεται να στηρίζει επικοινωνιακά τις διοργανώσεις και να συνεργάζεται στενά με το φεστιβάλ για τη διοργάνωση μεγάλων πολιτιστικών γεγονότων στην πόλη.

FESTIVAL KINHMATOGRAFOU2
Φώτο: Δήμος Θεσσαλονίκης

Από την πλευρά του, το φεστιβάλ θα διευκολύνει τον δήμο παραχωρώντας κινηματογραφικές αίθουσες για μονοήμερες ή ολιγοήμερες δράσεις, θα ενισχύει με οπτικοακουστικό εξοπλισμό δημοτικές εκδηλώσεις και θα συμμετέχει ενεργά στην προβολή δράσεων με γαστρονομικό ή πολιτιστικό χαρακτήρα.

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης χαρακτήρισε το μνημόνιο «επένδυση στο μέλλον της πόλης», σημειώνοντας:

«Η συνεργασία αυτή ενισχύει την εξωστρέφεια της Θεσσαλονίκης, αυξάνει την επισκεψιμότητα και δημιουργεί προστιθέμενη αξία στην τοπική οικονομία. Παράλληλα, προσφέρει στους δημότες περισσότερες ποιοτικές πολιτιστικές δραστηριότητες και ευκαιρίες συμμετοχής».

Από την πλευρά της, η γενική διευθύντρια του φεστιβάλ, Ελίζ Ζαλαντό, τόνισε ότι η σχέση του φεστιβάλ με την πόλη είναι «ζωντανή και βαθιά». Επίσης,  δήλωσε: «Σε όλο τον κόσμο τα φεστιβάλ είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με τις πόλεις τους. Είμαστε τυχεροί που το δικό μας Φεστιβάλ «ανήκει» σε μια τόσο πολυπολιτισμική και ζωντανή πόλη. Η νέα συνεργασία μάς επιτρέπει να διευρύνουμε αυτή τη δημιουργική σχέση».

Το νέο μνημόνιο δημιουργεί τις προϋποθέσεις ώστε η Θεσσαλονίκη να συνεχίσει να χτίζει το προφίλ της ως μια πόλη που αγκαλιάζει τον πολιτισμό, υποστηρίζει τη σύγχρονη καλλιτεχνική παραγωγή και παραμένει σημείο αναφοράς για τους λάτρεις του κινηματογράφου σε διεθνές επίπεδο.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News