Ο φίλος και γνωστός επιστήμονας Μάνος Σαριδάκης έκανε μια ενδιαφέρουσα ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα, για τον κανιβαλισμό της Κρήτης από τα κεντρικά media, που αξίζει να διαβάσετε:
«Έγινε ένας φόνος στην Κρήτη από έναν εγκληματία Κρητικό, και βγαίνουν όλοι με λίβελους εναντίον της Κρήτης συνολικά, κάνοντας κριτική στον λαό της και τον πολιτισμό της. Κοιτάξτε αγαπητοί: Σύμφωνα με τα δημοσιευμένα στοιχεία της ΕΛ.ΑΣ., π.χ. για το 2024, στην Κρήτη έχουμε 0,48 δολοφονίες ανά 100.000 κατοίκους, όταν ο μέσος όρος στην Ελλάδα είναι 0,84 και στην Αττική 0,83. Η Κρήτη έχει δηλαδή σχεδόν τις μισές δολοφονίες από τον ελληνικό μέσο όρο. Όσον αφορά κλοπές και ληστείες, η Κρήτη έχει 46 ανά 10.000 κατοίκους, όταν ο μέσος όρος της Ελλάδας είναι 63, ενώ η Αττική έχει 76.
Συμπέρασμα: Η Κρήτη έχει πολύ χαμηλότερη εγκληματικότητα και από τον μέσο όρο της Ελλάδας, και από την Αττική, και από όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας. Δεν καταλαβαίνω γιατί έχει βγει αυτό το κακό όνομα, και κάθε φορά που γίνεται κάτι βγαίνουν διάφοροι αμόρφωτοι ανεγκέφαλοι και τα χώνουν στην Κρήτη συνολικά...
Δηλαδή όταν σκοτώνει ένας Κρητικός, όλοι οι Κρητικοί είναι πρωτόγονοι, αλλά όταν σκοτώνει ένας Θεσσαλονικιός φίλαθλο αντίπαλης ομάδας, ή όταν σκοτώνει ένας Παγκρατιώτης για μια θέση πάρκινγκ, είναι ημέρα Τρίτη; Βρε, άι από ’κει...».
