κτηνοτρόφοι Κρήτη

Πέσανε... τηλέφωνα για ελέγχους!

Παραπολιτικά
Πέσανε... τηλέφωνα για ελέγχους!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δε μάσησαν οι κτηνοτρόφοι...

Για να βλέπουμε και λίγο πως “λειτουργούν τα πράγματα” στην... Ελλάδα 2.0: Είναι εντυπωσιακό ότι, χθες το πρωί, σε πολλούς από τους κτηνοτρόφους που στη συνέχεια μετέβησαν στα μπλόκα των αγροτοκτηνοτρόφων της Κρήτης “έπεσαν” τηλέφωνα ότι θα κάνουν ελέγχους οι αρμόδιες υπηρεσίες στο ζωικό τους κεφάλαιο!

Έλεγχοι που θα γίνονταν... χθες! 

Οι κτηνοτρόφοι δε “μάσησαν” και πήγαν στα μπλόκα και οι έμμεσες αυτές “απειλές” έπεσαν στο κενό. Αλλά... είπαμε, κάπως έτσι λειτουργούν τα πράγματα στην Ελλάδα 2.0. 
 

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News