Είδα τη “στάμπα” στο κέντρο του Ηρακλείου και η αλήθεια είναι ότι αναρωτήθηκα: τελικά, τι να έγινε με αυτήν την υπόθεση;
Θυμίζω ότι η Αστυνομία είχε συνδέσει τις συλλήψεις από την κατάληψη του “Ευαγγελισμού” με την “επίθεση” στον Μάκη ή Μαυρουδή (όπως τον λένε οι σύντεκνοί του) Βορίδη.
Βέβαια, αφού τους συνέλαβαν και αφού είχαν κάνει όλη αυτή τη “μανούρα”, τελικά κατέστη γνωστό ότι κατηγορούνται για την κατάληψη... Πουθενά οι “επιτιθέμενοι”, που τους είχαν και καλά εντοπίσει από τηλεφωνικές επισυνδέσεις (!).
