Τα κοινωνικά δίκτυα, με την ατέλειωτη τοξικότητα να ξεχειλίζει από κάθε ποστ, και σε συνέχεια (και αναπαραγωγή αυτών) τα μεσημεριανάδικα και οι κουτσομπόληδες/-λες της TV βρήκαν... νέο παιχνιδάκι: να φέρνουν απέναντι τη φετινή μας εκπρόσωπο στη Eurovision με την περσινή.
Klavdia εναντίον Μαρίνας Σάττι. Και με τις... προεκτάσεις της “διαμάχης” αυτής: η Klavdia υιοθετήθηκε από τη Δεξιά και η Σάττι στο αφήγημα αυτό εκπροσωπεί την “woke Αριστερά”.
Έχουν πολύ καλή σχέση
Να πούμε καταρχάς ότι οι δύο κοπελιές έχουν εξαιρετική επαγγελματική σχέση, μάλιστα ο σύντροφος της Klavdia (ένας ράπερ που μου διαφεύγει τώρα το όνομά του) συνεργάζεται χρόνια με τη Σάττι και μάλιστα έχει γράψει και το “Zari” (με το οποίο πήγε πέρυσι στη Eurovision) και τα μισά τραγούδια από το τελευταίο της άλμπουμ. Οι ίδιες οι κοπελιές μάλιστα όχι μόνο δε συμμετείχαν σε αυτή την κόντρα, αντίθετα δε σταματούσαν να ανταλλάζουν φιλοφρονήσεις, με τη Σάττι να σπεύδει να συγχαρεί την Klavdia για την επιτυχία της.
Σύμβολα
Βεβαίως με την άνοδο της ακροδεξιάς και στην Ελλάδα (όπως και παντού), οι ακροδεξιοί πολεμιστές του πληκτρολογίου έπρεπε να βρουν... κάτι να πουν. Μπορεί γενικά η σχέση της Δεξιάς με την Τέχνη να είναι... εξαιρετικά κακή (ενίοτε ανύπαρκτη), αλλά αίφνης η “Αστερομάτα” υιοθετήθηκε από τους δεξιούς, που την αποθέωσαν. Μάλιστα, είδαμε αποθεωτικά σχόλια για την Klavdia από τον ίδιο τον πρωθυπουργό (!) στο κυριακάτικο μήνυμά του στο Facebook, από τον Άκη Σκέρτσο, που έκανε λόγο για έναν θρίαμβο «κόντρα στο ρεύμα», καθώς και από τα ελληνικά media, που δεν έκρυβαν τη συγκίνησή τους για το περιεχόμενο των στίχων του κομματιού και το γεγονός πως αυτοί ήταν στα Ελληνικά.
Και βεβαίως τη συνέκριναν με τη Σάττι, η οποία δεν ήταν “πρέπουσα”, παραήταν woke, “μπεμπέκιζε” και διάφορα άλλα τέτοια παραληρηματικά και πανηλίθια.
Τέλος πάντων, αξίζει να ασχοληθούμε περαιτέρω, ωστόσο όσοι λένε ότι «η τέχνη ενώνει» θα πρέπει να αντιληφθούν ότι στην εποχή της επέλασης της μαύρης συντήρησης, δεν κάνει τίποτε τέτοιο. Ίσα-ίσα, αποτελεί άλλη μια αφορμή για διχασμό.