Μαθήτρια έστειλε την παραπάνω φωτογραφία στην εφημερίδα "Νέα Κρήτη" και επειδή η νεολαία, όταν “ενεργοποιείται”, πρέπει να έχει προτεραιότητα, απευθύνουμε το εξής ερώτημα:
Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων ή ήταν τυχαίο ότι το κορίτσι έφτασε για να βγάλει το εισιτήριό του και είδε αυτό;
Αναρωτήθηκε τι πάει να πει “εξουσιοδοτημένος χειριστής” και γιατί δεν είχε την επιλογή να κόψει το εισιτήριό του.
Στο σημείο που βρέθηκε, το περίπτερο και ένα κατάστημα ψιλικών που ήταν κοντά δεν είχαν εισιτήρια. Το παιδί λοιπόν είχε δύο επιλογές, ή να πάει με τα πόδια (!) ή να πάρει εισιτήριο από το λεωφορείο μέσα, πληρώνοντας όχι 1,20 που είναι το κόστος, αλλά ούτε 0,60 που θα έπρεπε να πληρώσει γιατί έχει ως μαθήτρια έκπτωση. Θα έπρεπε να πληρώσει (όπως λέει η ίδια) 2 ευρώ, γιατί τόσο το πληρώνει όταν το “κόψει” μέσα στο λεωφορείο. Δεν το πολυκατάλαβα και για τον λόγο αυτό, ερώτηση κάνω.
Σημείωση: Όπως μας ανέφερε η μαθήτρια, το συμβάν καταγράφηκε σε κεντρικότατο σημείο του Ηρακλείου και το ίδιο πρόβλημα έπρεπε να αντιμετωπίσουν αρκετά παιδιά.
Η απάντηση του Αστικού ΚΤΕΛ
Για το ερώτημα που απευθύναμε σχετικά με τα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων λάβαμε άμεσα απάντηση από το Αστικό ΚΤΕΛ Ηρακλείου, στην οποία επισημαίνονται τα εξής:
«Σχετικά με το άρθρο σας που υπάρχει σήμερα στην εφημερίδα σας για πρόβλημα σε αυτόματο πωλητή εισιτηρίων θα θέλαμε να σας απαντήσουμε και να δημοσιευθεί ως απάντηση στο μέσο αυτό για ενημέρωση του επιβατικού μας κοινού. Ο αυτόματος πωλητής που βρίσκεται στη Χανιώπορτα γιατί για αυτόν γίνεται ο λόγος εχθές είχε τοποθετηθεί στη θέση που δέχεται τα κέρματα ένα χαρτονόμισμα από κάποιον πελάτη ο οποίος δεν γνώριζε λογικά τον τρόπο λειτουργίας του μηχανήματος με αποτέλεσμα ο αυτόματος πωλητής να μην μπορεί να δεχτεί κέρματα και να κολλήσει. Άρα δεν ευθύνεται το Αστικό ΚΤΕΛ για το θέμα αυτό, όπου ο υπάλληλος μας μόλις ενημερώθηκε ότι υπάρχει πρόβλημα στο συγκεκριμένο μηχάνημα μετέβη στο χώρο και επίλυσε το πρόβλημα άμεσα. Για το θέμα ότι δεν υπάρχει εισιτήριο σε περίπτωση που κάποιος βρεθεί σε αντίστοιχη κατάσταση ή ακόμα και σε στάση που δεν υπάρχει αυτόματος πωλητής ή περίπτερο που να έχει εισιτήρια όλοι οι πολίτες μπορούν να κατεβάσουν στα κινητά τους τηλέφωνα την εφαρμογή του Αστικού ΚΤΕΛ Ηρακλείου ΄΄αστικές συγκοινωνίες Ηρακλείου΄΄ να κάνουν λογαριασμό και να αγοράζουν πολύ εύκολα εισιτήρια μέσα από την εφαρμογή μας. Άρα δεν υπάρχει καμία δικαιολογία σε κάποιον ότι δεν μπορεί να βρει εισιτήρια του Αστικού ΚΤΕΛ Ηρακλείου σε όποιο σημείο και αν βρίσκεται στη πόλη μας».