Απίστευτη ταλαιπωρία στο ΠΑΓΝΗ για το κλείσιμο ενός απογευματινού ραντεβού, με αποτέλεσμα να χάνονται χρόνος, χρήματα και υπομονή. Όπως περιγράφεται από την… παθούσα, χρειάστηκε να περιμένει 50 λεπτά στην αναμονή για να κλείσει ένα ραντεβού που τελικά δεν έγινε ποτέ. Ήταν ο αριθμός 6 στη σειρά και, όταν έφτασε στο 1, η γραμμή έκλεισε απροκάλυπτα. Σε επόμενες προσπάθειες, παρόλο που δεν υπήρχε άλλος πριν από εκείνη, αντιμετώπισε την ίδια συμπεριφορά.
Η εμπειρία αυτή είναι πραγματικά απογοητευτική. Αντί το σύστημα να διευκολύνει τους πολίτες, τους επιβαρύνει με κόστος (καθώς η κλήση έγινε από κινητό τηλέφωνο) και νεύρα για κάτι που θα έπρεπε να είναι απλό.
Αναρωτιέμαι αν οι υπεύθυνοι στο ΠΑΓΝΗ γνωρίζουν τι συμβαίνει. Πόσο δύσκολο είναι να οργανώσουν καλύτερα το σύστημα ραντεβού και να εξασφαλίσουν σωστή εξυπηρέτηση; Είναι απαράδεκτο οι πολίτες να βιώνουν έναν «Γολγοθά» για το αυτονόητο. Μήπως ήρθε η ώρα να ελεγχθεί η κατάσταση και να ληφθούν μέτρα για να μην επαναληφθούν παρόμοιες εμπειρίες; Είναι θέμα επαγγελματισμού και σεβασμού προς τον ασθενή.