Αυτό είναι το λογότυπο του μετρό της Θεσσαλονίκης (ναι, δεν είναι πλέον ανέκδοτο... επιτέλους). Το οποίο η αγαπημένη μας κυβέρνηση, φίλη της υγιούς επιχειρηματικότητας, έδωσε με απευθείας ανάθεση σε "φίλους" και το χρυσοπλήρωσε με 30 ολόκληρα χιλιάρικα.
Ναι, 30 χιλιάδες ευρώ, που ένα ζευγάρι εργαζόμενων δεν βγάζει σε ένα ολόκληρο χρόνο, για ένα λογότυπο που μοιάζει με κάτι που ένας πρωτοετής σπουδαστής σχολής γραφιστικής ξεπετά σε μισή ώρα. Περισσότερο χρόνο χρειάστηκαν για να το τεκμηριώσουν, ότι και καλά βασίζεται στο μικρό "μ".
Συγχαρητήρια, άλλη μια απόδειξη ότι τα λεφτά των φορολογούμενων πιάνουν τόπο (στις τσέπες των ημέτερων).
Α και για να μην ξεχνιόμαστε: έργο Σταϊκούρα! Οπου απευθείας ανάθεση και βύσμα, αυτό το παιδί δίνει το παρών!