Είναι αλήθεια ότι το πρόβλημα της παράνομης στάθμευσης στο Ηράκλειο έχει φτάσει σε οριακό σημείο. Οι δρόμοι είναι συχνά φρακαρισμένοι από οχήματα που είναι παρκαρισμένα σε πεζοδρόμια, διαβάσεις, ακόμα και σε εισόδους κτηρίων, δημιουργώντας προβλήματα τόσο στους πεζούς, όσο και στην κυκλοφορία.
Οφείλουμε να αναγνωρίσουμε τον άψογο σχεδιασμό της Τροχαίας, με τον διοικητή της Στέλιο Καρακούδη (βλ. φωτογραφία επάνω) να οραματίζεται ένα Ηράκλειο με λιγότερα κυκλοφοριακά προβλήματα και αυτό δε σηκώνει αμφισβήτηση.
Η χρήση γερανού από την Τροχαία αποτελεί μέτρο που σε πολλές πόλεις αποδεικνύεται αποτελεσματικό, καθώς οι οδηγοί γίνονται πιο προσεκτικοί όταν ξέρουν ότι υπάρχει πιθανότητα να απομακρυνθεί το όχημά τους και να βρεθούν αντιμέτωποι με πρόστιμα. Αν και ο γερανός δεν είναι λύση για το πρόβλημα της έλλειψης χώρων στάθμευσης ή της κυκλοφοριακής συμφόρησης, σίγουρα λειτουργεί αποτρεπτικά και βοηθά να μπει μια τάξη στους κεντρικούς δρόμους της πόλης.
Ήδη τις τελευταίες μέρες έχουν απομακρυνθεί πολλά αυτοκίνητα κυρίως σε περιπτώσεις που η στάθμευσή τους ήταν κάτι παραπάνω από προκλητική. Ο διοικητής έχει δώσει εντολή, και ορθώς, να είναι αμείλικτα τα κλιμάκια στην παράνομη στάθμευση σε θέσεις ΑμεΑ, στο οποίο βοηθά πολύ και η Δημοτική Αστυνομία.
Την ίδια ώρα, τα νυχτερινά μπλόκα δημιουργούν ένα σημαντικό αίσθημα ασφάλειας στους οδηγούς, που μπορεί να κάθονται στο τιμόνι έχοντας καταναλώσει αλκοόλ. Επειδή όμως το όραμα του διοικητή και της υπηρεσίας του δεν αρκεί για μια πιο βιώσιμη λύση, ίσως χρειάζεται η ανάπτυξη υποδομών, όπως πάρκινγκ, αλλά και η προώθηση Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, που θα αποτρέψουν τους πολίτες από το να χρησιμοποιούν τόσο συχνά τα οχήματά τους.