Η αλήθεια είναι ότι οι κατεδαφίσεις θα γίνουν βρέξει-χιονίσει! Είναι αποφάσεις της Κτηματικής, που έχουν τελεσιδικήσει και δύσκολα ανατρέπονται δικαστικά, λένε νομικοί κύκλοι. Και, δυστυχώς, δεν αποκλείεται να δείτε τον εργολάβο να πηγαίνει νύχτα ή ξημερώματα να ρίχνει, αλλά απ’ ό,τι φαίνεται η Αποκεντρωμένη έχει σκοπό να εκτελέσει τα πρωτόκολλά της.
Η εργολαβία λήγει τέλος του χρόνου και εξ όσων αντιλαμβανόμαστε μπορεί να πάρει και παράταση κάνα χρόνο ακόμη, μέχρι να καθαρίσουν οι παραλίες. Εκτός κι αν “παγώσουν” πάλι με εντολή άνωθεν. Το θέμα βέβαια είναι να γίνουν και έργα, ώστε οι περιοχές που εκκαθαρίζονται να μην παραμένουν βομβαρδισμένες, γιατί η νομιμότητα μπορεί να επιτυγχάνεται, αλλά η υποβάθμιση του περιβάλλοντος παραμένει... Όπως φαίνεται στην παραπάνω φωτογραφία σε μια πρόσφατη εικόνα από το Σίσι!
Παραπολιτικά
Κατεδαφίσεις ακόμα και νύχτα!
Η Αποκεντρωμένη έχει σκοπό να εκτελέσει τα πρωτόκολλά της
