Την επόμενη μέρα, 28 Ιανουαρίου , δόθηκε η ευκαιρία σε όσους μαθητές A΄ Λυκείου της πόλης του Ηρακλείου δήλωσαν έγκαιρα συμμετοχή, να περάσουν ΔΩΡΕΑΝ το test επαγγελματικού προσανατολισμού «Ariston Noisis Plus».
Εισηγητής της Εκδήλωσης ήταν ο κος Δημήτρης Γαλακτόπουλος, Σύμβουλος Σπουδών της Οrientum (www.orientum.gr), κατεξοχήν αρμόδιος σε θέματα επαγγελματικού προσανατολισμού, σπουδών και αγοράς εργασίας στην Ελλάδα.
Η εισήγησή του ξεκίνησε με Συμβουλευτική προς μαθητές και γονείς, αναφορικά με την ανάγκη για στοχοθεσία από τους μαθητές αλλά και τα χαρακτηριστικά και τις προϋποθέσεις για τη επιτυχία τους. Συνέχισε με την αναζήτηση κινήτρων μελέτης, τους τρόπους για την οργάνωση της μελέτης και τη διαχείριση του χρόνου τους. Αναφέρθηκε σε κρίσιμες αλλαγές των τελευταίων ετών στο Λύκειο αλλά και στις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Συνέχισε την παρουσίαση του με τα ορθά κριτήρια για την επιλογή σπουδών. Τέλος αναφέρθηκε εκτενώς στο Εξέχον θέμα της εισήγησης Διαδίκτυο - Κινητό Τηλέφωνο & Μελέτη!
Δωρεάν τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού για μαθητές Α' Λυκείου
Την επόμενη ημέρα του σεμιναρίου, δόθηκε η ευκαιρία στους πρώτους 100 μαθητές A΄ Λυκείου της πόλης του Ηρακλείου που δήλωσαν έγκαιρα συμμετοχή, να περάσουν ΔΩΡΕΑΝ διαδικτυακά το test Επαγγελματικού Προσανατολισμού της Computer Academy, Ariston Noisis Plus.
Πρόκειται για ένα από τα πιο αξιόπιστα Τεστ Επαγγελματικού Προσανατολισμού στην Ελλάδα, που διερευνά την προσωπικότητα (επαγγελματικοί τύποι & χαρακτηριστικά) και τα ενδιαφέροντα του μαθητή. Με βάση τα ιδιαίτερα στοιχεία της προσωπικότητας του κάθε μαθητή, προτείνει με ασφάλεια και με σειρά κατάταξης, πανεπιστημιακές σχολές που ταιριάζουν στο προφίλ του κάθε μαθητή.
Τις εβδομάδες μετά τη διενέργεια του test ακολουθεί ατομική συμβουλευτική ανάλυση των αποτελεσμάτων του test (εκτυπωμένη έκθεση ατομικών αποτελεσμάτων), με στόχο το σωστό Επαγγελματικό Προσανατολισμό των μαθητών που συμμετείχαν. Η συμβουλευτική γίνεται από ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό, πιστοποιημένους συμβούλους Επαγγελματικού Προσανατολισμού, εκπαιδευμένους στην παράδοση και σχολιασμό των αποτελεσμάτων, παρόντος του μαθητή και ενός τουλάχιστον γονέα.