satikouras
Φωτογραφία ΙΝ ΤΙΜΕ

Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών: Τα έργα που εγκρίθηκαν στο υπουργικό συμβούλιο

Οικονομία
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών: Τα έργα που εγκρίθηκαν στο υπουργικό συμβούλιο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σε τροχιά άμεσης υλοποίησης μπαίνουν τα έργα - Στα 568,2 εκατ. ευρώ ο συνολικός προϋπολογισμός

Μια σειρά από σημαντικά έργα που βρίσκονται σε τροχιά άμεσης υλοποίησης, παρουσίασε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας στο πρώτο υπουργικό συμβούλιο μετά τις ευρωεκλογές και τον κυβερνητικό ανασχηματισμό.

Ειδικότερα, αναφέρθηκε εκτενώς στην κατασκευή φράγματος Τσικνιά Λέσβου, στην κατασκευή έργων ύδρευσης Άρτας, Πρέβεζας, Λευκάδας, αλλά και στην επέκταση Ιόνιας Οδού: Τμήμα Ιωάννινα – Κακαβιά. Πρόκειται για έργα με συνολικό προϋπολογισμό 568,2 εκ. ευρώ.

Ο υπουργός μίλησε για:

  • την «Κατασκευή Φράγματος Τσικνιά Ν. Λέσβου, Εγκαταστάσεων Επεξεργασίας Νερού και Δικτύων», συνολικού προϋπολογισμού πράξης 113,2 εκατ. ευρώ.

Το αντικείμενο του έργου αφορά στην ολοκλήρωση ενός αυτοτελούς και λειτουργικά ανεξάρτητου συστήματος υδροδότησης με 24.000κ.μ./ημέρα πόσιμο νερό (στο 1ο στάδιο ανάπτυξης των έργων) της πόλης της Μυτιλήνης και των οικισμών Καλλονής και Αγίας Παρασκευής στη Λέσβο, από το φράγμα Τσικνιά. Εκτιμάται ότι το έργο θα εξυπηρετεί περίπου 100.000 κατοίκους.

  • την «Κατασκευή Έργων Ύδρευσης Νομών Πρέβεζας – Άρτας – Λευκάδας», συνολικού προϋπολογισμού πράξης 145 εκατ. ευρώ.

Αντικείμενο του έργου αποτελεί η κατασκευή νέου δικτύου μεταφοράς νερού, συνολικού μήκους 104 χλμ., από τις πηγές του Αγίου Γεωργίου Λούρου μέχρι τη Λευκάδα. Προβλέπεται η κάλυψη των αναγκών ύδρευσης οικισμών στις Περιφερειακές Ενότητες Άρτας, Πρέβεζας, Αιτωλοακαρνανίας και Λευκάδας. Ο πληθυσμός που θα εξυπηρετείται ξεπερνά τους 150.000 κάτοικους.

Τα δύο παραπάνω έργα έχουν ήδη δημοπρατηθεί, έχει εγκριθεί η κατακύρωσή τους και έχει ολοκληρωθεί ο προσυμβατικός έλεγχος από το Ελεγκτικό Συνέδριο.

  • την «Επέκταση Ιόνιας Οδού, τμήμα: Ιωάννινα – Κακαβιά», συνολικού προϋπολογισμού πράξης 310 εκατ. ευρώ.

Ο οδικός αυτός άξονας, μήκους 69,5 χλμ, είναι η συνέχεια της Ιόνιας Οδού από τα Ιωάννινα προς τα ελληνοαλβανικά σύνορα στην περιοχή της Κακαβιάς, διασχίζοντας τον νομό Ιωαννίνων. Το «Ιωάννινα Κακαβιά» βελτιώνει τη συνδεσιμότητα της ΠΕ Ιωαννίνων με την υπόλοιπη Ελλάδα συμβάλλοντας στην ανάπτυξή της, ενώ αποτελεί την κύρια πύλη εισόδου της χώρας από την Αλβανία και κατ’ επέκταση τα Δυτικά Βαλκάνια.

Επιπλέον, σύμφωνα με τον ιστότοπο ΟΤ, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών παρουσίασε μια δέσμη έργων χαμηλότερου προϋπολογισμού, αλλά υψηλής κοινωνικής ανταποδοτικότητας, τα οποία είτε ολοκληρώθηκαν είτε κατασκευάζονται σε όλη την Επικράτεια και αφορούν: δικαστικά και αστυνομικά μέγαρα, σχολικές εγκαταστάσεις, οδικές συνδέσεις και γέφυρες, πεζογέφυρες, λιμενικές εγκαταστάσεις, ελικοδρόμια, έργα αντιπλημμυρικής προστασίας, αποχέτευσης ομβρίων υδάτων, φράγματα, αρδευτικά δίκτυα και εγγειοβελτιωτικά έργα.

 

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News