keik milou
Φωτ. shutterstock

Το πιο αρωματικό νηστίσιμο κέικ μήλου που θυμίζει σπίτι – Αφράτο, ζουμερό και γεμάτο κανέλα

Γαστρονομία
Το πιο αρωματικό νηστίσιμο κέικ μήλου που θυμίζει σπίτι – Αφράτο, ζουμερό και γεμάτο κανέλα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα νηστίσιμο κέικ μήλου, αρωματικό και αφράτο, που συνδυάζει απλότητα και γεύση, ιδανικό για τις ημέρες της νηστείας

Ένα σπιτικό νηστίσιμο κέικ μήλου που φέρνει αρώματα παράδοσης και ζεστασιάς σε κάθε κουζίνα.

keik milou
Φωτ. shutterstock

Η γλυκιά ισορροπία ανάμεσα στο φρέσκο μήλο και την κανέλα δημιουργεί ένα αποτέλεσμα αφράτο και ζουμερό, που θυμίζει παιδικά χρόνια και οικογενειακά τραπέζια.

Η υφή του είναι απαλή, ενώ η επιφάνεια με τα κομμάτια μήλου δίνει μια επιπλέον φρουτένια ένταση σε κάθε μπουκιά. Ιδανικό για πρωινό, καφέ ή ένα γλυκό διάλειμμα μέσα στην ημέρα, αυτό το κέικ συνδυάζει απλότητα και νοστιμιά, αποδεικνύοντας πως τα πιο κλασικά γλυκά παραμένουν και τα πιο αγαπημένα.

Ένα γλυκό που δεν απογοητεύει ποτέ. Η συνταγή είναι της Αργυρώς Μπαρμπαρίγου. 

Τα υλικά που θα χρειαστείτε:

  • 150 gr λάδι
  • 120 gr ζάχαρη άχνη
  • 1 κ.σ. χυμό λεμόνι
  • 1/2 κ.γ. σόδα
  • 1 κ.γ. κανέλα
  • 1 μήλο
  • 250 gr φαρίνα
  • 1 κ.σ. κορν φλάουρ γεμάτη
  • 1 μήλο
  • Άχνη ζάχαρη για το σερβίρισμα

Εκτέλεση:

Λαδώνουμε με πινέλο και στρώνουμε αντικολλητικό χαρτί σε μακρόστενη φόρμα 10×25 εκ.

Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 160°C, στον αέρα.

Κοσκινίζουμε το αλεύρι σε ένα μπολ και το αφήνουμε στην άκρη.

Τρίβουμε το ένα μήλο στον τρίφτη.

Κόβουμε το δεύτερο μήλο σε μικρά καρέ και το βάζουμε σε ξεχωριστό μπολ.

Σε ένα μπολ βάζουμε το λάδι, τη ζάχαρη, το κορν φλάουρ και την κανέλα και ανακατεύουμε με σύρμα.

Προσθέτουμε τον χυμό λεμονιού και τη σόδα και ανακατεύουμε καλά.

Ρίχνουμε το μισό αλεύρι και ανακατεύουμε.

Προσθέτουμε το υπόλοιπο αλεύρι και το τριμμένο μήλο και ανακατεύουμε με σπάτουλα, μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα.

Μεταφέρουμε το μείγμα στη φόρμα.

Ακουμπάμε στην επιφάνεια τα κομμένα μήλα και τα πιέζουμε ελαφρά, ώστε να μπουν ελαφρώς μέσα στη ζύμη.

Τοποθετούμε τη φόρμα στη μεσαία σχάρα του φούρνου και ψήνουμε για περίπου 50 λεπτά, μέχρι να ψηθεί καλά και στο κέντρο (δοκιμάζουμε με μαχαίρι ή ξυλάκι).

Αφήνουμε το κέικ να κρυώσει τελείως πριν το ξεφορμάρουμε.

Πασπαλίζουμε με άχνη ζάχαρη πριν το σερβίρισμα.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News