Μπισμπικης, Βανδή, Αργυρός

Η πρώτη έξοδος του Μπισμπίκη μετά το τροχαίο: Πήγε στο νυχτερινό κέντρο όπου εμφανίζεται η Βανδή

Life
Η πρώτη έξοδος του Μπισμπίκη μετά το τροχαίο: Πήγε στο νυχτερινό κέντρο όπου εμφανίζεται η Βανδή

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μέχρι το βράδυ της Παρασκευής ο δημοφιλής ηθοποιός είχε επιλέξει να παραμείνει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας

Ο Βασίλης Μπισμπίκης μετά την έκταση που πήρε το θέμα του τροχαίου στο οποίο ενεπλάκη στη Φιλοθέη πριν από μερικές εβδομάδες, αλλά και την καταδίκη του, είχε περιορίσει τις δημόσιες εμφανίσεις του και, μάλιστα, ενώ συνήθιζε να βρίσκεται στο πλευρό της συντρόφου του, Δέσποινας Βανδή, στις εμφανίσεις της, αυτό το διάστημα επέλεξε να παραμείνει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και να μην την επισκεφθεί στο νυχτερινό κέντρο που τραγουδάει στη Θεσσαλονίκη.

Αυτό, όμως, άλλαξε την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου όπως αποκάλυψαν στην εκπομπή του ΑΝΤ1 "Πρωινό Σαββατοκύριακο", παρουσιάζοντας ένα βίντεο που δείχνει τον ηθοποιό στην άκρη του μαγαζιού να θαυμάζει την καλή του στη σκηνή.

Διαβάστε περισσότερα στο youweekly.gr

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News