satti

Η Μαρίνα Σάττι κέρδισε τα «πληκτρολόγια» των Ελλήνων - Πρώτη το 2024 σε αναζητήσεις

Life
Η Μαρίνα Σάττι κέρδισε τα «πληκτρολόγια» των Ελλήνων - Πρώτη το 2024 σε αναζητήσεις

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η χρονιά της Μαρίνας Σάττι, το 2024

H Μαρίνα Σάττι είναι το πρόσωπο που αναζήτησαν περισσότερο οι Έλληνες στη Google για το 2024. Η καλλιτέχνιδα που θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηρίσει το 2024 ως την καλύτερη χρονιά της καριέρας της, ανακηρύχθηκε ως το most searched-for άτομο για το ελληνικό κοινό της Google.

Η χρονιά της Μαρίνας Σάττι σε αριθμούς

Η αρχή έγινε με τη συμμετοχή της στη Eurovision 2024 και με το ZARI, το οποίο από τη μέρα της κυκλοφορίας του έγινε αμέσως viral τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Ευρώπη πολύ πριν την εμφάνιση της Μαρίνας Σάττι στη σκηνή του μουσικού διαγωνισμού.

Το ZARI, το τραγούδι με το οποίο εκπροσωπήθηκε η χώρας μας στον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision, αποτελεί παράλληλα και το πρώτο κομμάτι στην ιστορία της σύγχρονης δισκογραφίας με ελληνικό στίχο που καταφέρνει να μπει στα παγκόσμια charts.

Την ίδια περίοδο, η Μαρίνα Σάττι είχε καταφέρει να γίνει η no.1 Spotify Artist μετρώντας πάνω από 1.5 εκ. μηνιαίους ακροατές, μια επιτυχημένη περιοδεία σε Ευρώπη, Ελλάδα και ΗΠΑ με δεκάδες sold out, ένα πολυπλατινένιο album με 7 βραβευμένα τραγούδια και πολλά ακόμα κατορθώματα στα εγχώρια και διεθνή ψηφιακά μουσικά καταστήματα και charts.

Ενδεικτικό είναι πως το ZARI έχει συγκεντρώσει 18 εκατομμύρια προβολές στο YouTube, ενώ η εμφάνιση της Ελληνίδας performer στον τελικό της Eurovision έχει ξεπεράσει τις 10 εκατ. προβολές.

Αυτό, όμως, ήταν μόνο η αρχή για τη Μαρίνα Σάττι, αφού μόλις επέστρεψε από το Μάλμε της Σουηδίας φρόντισε να ταρακουνήσει… ξανά τη μουσική βιομηχανία της Ελλάδας με την κυκλοφορία του ανατρεπτικού EP της με τίτλο P.O.P., το οποίο έφτασε στην 8η θέση στο παγκόσμιο top-10 των Debut Albums του Spotify.

Τραγούδια όπως το LALALALA, αλλά και το MIXTAPE έγιναν αμέσως viral, σάρωσαν στο YouTube (14 εκατομμύρια και 3 εκατομμύρια προβολές αντίστοιχα) και έγιναν σύνθημα στα χείλη πολλών ανθρώπων, μέσα από τα Social Media.

Όλα αυτά, ενώ σημείωνε το ένα sold-out μετά το άλλο, σε κάθε της εμφάνιση κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής της περιοδείας το καλοκαίρι σε ολόκληρη την Ελλάδα.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News