Το Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2026 και ωρα 11:00 π.μ. στον χώρο της σχολής (αίθουσα Μ. Κεφαλογιάννης της Τράπεζας Πειραιώς) θα πραγματοποιηθεί η τελετή αποφοίτησης των εκπαιδευόμενων στην δομή υφαντικής Ανωγείων.
Οι εκπαιδευόμενες ολοκλήρωσαν επιτυχώς μετά από διαδικασία αξιολόγησης Πρόγραμμα Επιμόρφωσης του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, με τίτλο :
«Πιλοτικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για την ανάπτυξη δεξιοτήτων που σχετίζονται με τη χειροτεχνία» με ειδίκευση στην «ΥΦΑΝΤΙΚΗ» στο πλαίσιο της ευρύτερης Δράσης του Υπουργείου Πολιτισμού με ID 16293 SUB.2 και τίτλο: «Αναζωογόνηση των τοπικών χειροτεχνικών μονάδων ως κινητήρια δύναμη της ανάπτυξης» του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0.
Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε με μεικτή διδασκαλία και είχε διάρκεια 1040 ώρες θεωρητικής και πρακτικής κατάρτισης και προσφέρει στις εκπαιδευόμενες 120 ECVET.

