αστυν.

Ρέθυμνο: Τίμησαν τους αστυνομικούς που «έπεσαν» στο καθήκον (pics)

Ρέθυμνο
Ρέθυμνο: Τίμησαν τους αστυνομικούς που «έπεσαν» στο καθήκον (pics)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τιμή στους πεσόντες αστυνομικούς κατά την ώρα του καθήκοντος με επιμνημόσυνη δέηση από την Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Ρεθύμνου

Το Α' Ψυχοσάββατο κάθε έτους καθιερώθηκε ως Ημέρα Μνήμης των θανόντων εν ώρα υπηρεσίας Αστυνομικών.

«Προς τούτο το Σάββατο 14/02/2026, η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Νομού Ρεθύμνου, πραγματοποίησε επιμνημόσυνη δέηση, στον Ιερό Ναό Αγίων 4ων Μαρτύρων Ρεθύμνου, υπέρ αναπαύσεως των πεσόντων συναδέλφων μας, κατά την ώρα του καθήκοντος, είτε εν καιρώ ειρήνης είτε σε πολεμικές και ταραγμένες περιόδους της πατρίδας μας!

Αθάνατοι!!!», αναφέρει σε ανακοίνωση η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Νομού Ρεθύμνου.

αστυν.
αστυν.
αστυν.
ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News