Παρουσία του διοικητή της 7ης Υγειονομικής Περιφέρειας, κ. Νεκτάριου Παπαβασιλείου, της κ. Ροδάνθης Πατελή, ιατρού Γενικής Ιατρικής και Αναπληρώτριας Συντονίστριας Επιστημονικής Λειτουργίας του Κέντρου Υγείας Ηρακλείου, καθώς και του Συντονιστή Επιστημονικής Λειτουργίας του Κέντρου Υγείας, κ. Εμμανουήλ Μαρκάκη, πραγματοποιήθηκε εποικοδομητική συζήτηση γύρω από τις μεγάλες προκλήσεις αλλά και τις σημαντικές προοπτικές της δημόσιας υγείας, με επίκεντρο την πρόληψη, την έγκαιρη διάγνωση και την προσβασιμότητα.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης παρουσιάστηκαν αναλυτικά το έργο, οι δράσεις και οι υπηρεσίες του Κέντρου Υγείας, με τη Γενική Γραμματέα να εκφράζει την ιδιαίτερη ικανοποίησή της για το υψηλό επίπεδο επιστημονικής λειτουργίας, την αφοσίωση και τον επαγγελματισμό του ανθρώπινου δυναμικού.

Το Κέντρο Υγείας, ενταγμένο στο πρόγραμμα ανακαίνισης και εκσυγχρονισμού των δομών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας του Υπουργείου Υγείας, αποτελεί, όπως επισημάνθηκε, ένα ζωντανό παράδειγμα της νέας εποχής για το δημόσιο σύστημα υγείας.
Μιλώντας στο neakriti.gr, η κ. Ροδάνθη Πατελή ευχαρίστησε τον Υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, για τη διαρκή στήριξη στο πρόγραμμα ανακαίνισης και εκσυγχρονισμού των δομών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, το οποίο, όπως υπογράμμισε, έχει κομβική σημασία για την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας.

Παράλληλα, εξέφρασε τις θερμές της ευχαριστίες προς όλους τους επαγγελματίες υγείας, οι οποίοι, με ακούραστη προσφορά, επιστημονική αρτιότητα και υψηλό αίσθημα ευθύνης, υπηρετούν καθημερινά το δημόσιο αγαθό της υγείας.
Όπως επισημάνθηκε, με σχέδιο, συνέργειες και αταλάντευτη προσήλωση συνεχίζεται η επένδυση σε ένα Εθνικό Σύστημα Υγείας σύγχρονο, ισχυρό και προσβάσιμο.