Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μαιών στις 5 Μαΐου και την Παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτών στις 12 Μαΐου, η Νοσηλευτική Υπηρεσία του ΠΑΓΝΗ στέλνει μήνυμα αναγνώρισης και στήριξης προς όλους τους επαγγελματίες νοσηλευτές, μαίες και επισκέπτες υγείας, αναδεικνύοντας τον καθοριστικό τους ρόλο στη λειτουργία του δημόσιου συστήματος υγείας και στην προστασία της ανθρώπινης ζωής.
Στο πλαίσιο του εορτασμού της ημέρας, πραγματοποιείται σήμερα, Τρίτη 12 Μαΐου, στις 10 το πρωί, εκδήλωση στο κεντρικό σαλόνι του ΠΑΓΝΗ, η οποία διοργανώνεται από τη Διεύθυνση της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας του νοσοκομείου.
Σε ανακοίνωσή της, η Νοσηλευτική Υπηρεσία του ΠΑΓΝΗ επισημαίνει πως το φετινό μήνυμα του Διεθνούς Συμβουλίου Νοσηλευτών (ICN) είναι «Οι Νοσηλευτές μας. Το μέλλον μας. Οι ενδυναμωμένοι νοσηλευτές σώζουν ζωές»
(Our Nurses. Our Future. Empowered nurses save lives).
Όπως τονίζεται στο μήνυμα, η ενδυνάμωση των νοσηλευτών αποτελεί βασική προϋπόθεση για ασφαλή, ποιοτικά και ανθεκτικά συστήματα υγείας, ενώ συνδέεται άμεσα με καλύτερα κλινικά αποτελέσματα, μειωμένη θνησιμότητα, βελτιωμένη πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας και υψηλότερη ικανοποίηση των ασθενών.
Παράλληλα, υπογραμμίζεται ότι η ουσιαστική ενίσχυση του νοσηλευτικού προσωπικού περνά μέσα από τη συνεχή εκπαίδευση και επαγγελματική εξέλιξη, την παροχή κινήτρων, τη συμμετοχή στη λήψη αποφάσεων, αλλά και τη διασφάλιση ασφαλών αναλογιών ασθενών ανά νοσηλευτή, ώστε να παρέχεται ποιοτική φροντίδα.
Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται και στην ανάγκη προστασίας της ασφάλειας και της ευημερίας των νοσηλευτών, προκειμένου να μπορούν να ανταποκρίνονται στις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις του σύγχρονου συστήματος υγείας.
Η Νοσηλευτική Υπηρεσία του ΠΑΓΝΗ εκφράζει, επίσης, τη βαθιά εκτίμηση και ευγνωμοσύνη της προς τους νοσηλευτές και νοσηλεύτριες, τις μαίες και τους μαιευτές, καθώς και τους επισκέπτες και επισκέπτριες υγείας, οι οποίοι στηρίζουν καθημερινά το υπέρτατο αγαθό της υγείας και συμβάλλουν ουσιαστικά στη φροντίδα των πολιτών της Κρήτης.
Κλείνοντας, στέλνει το μήνυμα πως «ενδυναμωμένοι νοσηλευτές σημαίνει ασφαλείς ασθενείς, ισχυρά νοσοκομεία και υγιείς πολίτες».
