Πολλοί έχουν "λυσσάξει" για αν μην ανοίξει ο φάκελος του νερού από τον Αλμυρό και πλέον δεν επιστρατεύουν την ανυπαρξία ποσοστήτων, αλλά την περιοδικότητα σε ελάχιστες ημέρες τον χρόνο όπως λένε του πόσιμου νερού στον Αλμυρό.

Είναι ως φαίνεται και το αφήγημα του επείγοντος για την "ανομβρία" σε μια χρονιά που πάντως οι βροχές είναι περισσότερες από πέρυσι, για τις μονάδες αφαλάτωσης, που έχουν και άμεσο οικονομικό αντικείμενο… Αλλά τώρα με τις έντονες βροχοπτώσεις, ο Αλμυρός έχει βαλθεί να τους διαψεύσει παταγωδώς.
Οι επιτόπιες μετρήσεις από το χημικό εργαστήριο αναφοράς του πρώην αντιδημάρχου Ηρακλείου, Γιάννη Μπαλαχούτη στις 23 Μαρτίου και σήμερα 25 Μαρτίου δείχνουν και τεράστιες ποσότητες εκατομμυρίων κυβικών σε μόλις δύο εικοσιτετράωρα, που χάνονται ανεκμετάλλευτες και νερό πόσιμο, αλλά οι αρμόδιοι και εμπλεκόμενοι πετάνε γενικός χαρταετό, αντί να δουν σοβαρά την υπόθεση.
Μετά θα μας λένε τα μεγάλα λόγια για το πως θα πούμε το νερό- νεράκι και πως θα το πληρώσουμε πανάκριβα, είτε δια της αφαλάτωσης είτε δια άλλης πατέντας κι ενώ όπως βλέπουμε στις μετρήσεις εκατομμύρια κυβικά θα χάνονται ανεκμετάλλευτα προς την θάλασσα... Καν ως αξιόπιστη εφεδρική λύση -back up που είναι και της μόδας ορολογία στις παχυλές μελέτες τους περί άλλων, δεν το συζητάνε, τέτοια είναι η λύσσα κατά του Αλμυρού…


