Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και μέσα σε κλίμα κατάνυξης πανηγύρισε ο Ιερός Ναός Ευαγγελισμού της Θεοτόκου στην Κιθαρίδα, προσελκύοντας πλήθος πιστών που έσπευσαν να τιμήσουν τη μεγάλη θεομητορική εορτή.

Από νωρίς το απόγευμα, οι πιστοί κατέκλυσαν τον ναό, συμμετέχοντας στον πανηγυρικό εσπερινό και ανάβοντας ένα κερί στην Παναγία, σε μια ατμόσφαιρα που χαρακτηρίστηκε από βαθιά συγκίνηση και πνευματικότητα.
Στην ακολουθία συμμετείχε και ο πατήρ Δημήτριος Πολιτάκης, ιεροκήρυκας της Αρχιεπισκοπής Κρήτης, ο οποίος με την παρουσία του προσέδωσε ιδιαίτερη σημασία στη φετινή πανήγυρη.

Η συμμετοχή του κόσμου ήταν εντυπωσιακή, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά τη ζωντανή πίστη και τη σύνδεση της τοπικής κοινωνίας με τις παραδόσεις και τις εορτές της Εκκλησίας.
Η πανήγυρη ολοκληρώθηκε σε κλίμα ευλάβειας, με τους πιστούς να αποχωρούν με αίσθημα πνευματικής πληρότητας, τιμώντας την Παναγία και το χαρμόσυνο μήνυμα του Ευαγγελισμού.

