syrigonakis-kokosalis

Ολοκληρώθηκε ο οδικός κόμβος του δρόμου Επανωσήφη – Ιερά Μονή Επανωσήφη

Ηράκλειο
Ολοκληρώθηκε ο οδικός κόμβος του δρόμου Επανωσήφη – Ιερά Μονή Επανωσήφη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το έργο που βελτιώνει την οδική ασφάλεια στην περιοχή χρηματοδοτήθηκε από την Περιφέρεια Κρήτης-Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου

Το έργο «Βελτίωση οδικού επαρχιακού δρόμου κόμβος Επανωσήφη-Ιερά Μονή Επανωσήφη» που ολοκληρώθηκε επιθεώρησαν σήμερα ο Αντιπεριφερειάρχης Ηρακλείου Νίκος Συριγωνάκης και ο Δήμαρχος Αρχανών-Αστερουσίων Μανόλης Κοκοσάλης.

Το έργο που βελτιώνει την οδική ασφάλεια στην περιοχή χρηματοδοτήθηκε από την Περιφέρεια Κρήτης-Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου. Ο Δήμαρχος Μανόλης Κοκοσάλης ευχαρίστησε την Περιφέρεια Κρήτης και τον Αντιπεριφερειάρχη Ηρακλείου για την χρηματοδότηση και ολοκλήρωση του έργου.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News