Σοβαρό επεισόδιο φέρεται να σημειώθηκε στο Μηχανολογικό γραφείο, καθώς πολίτης που επικοινώνησε με το neakriti.gr, επιχείρησε να ολοκληρώσει τις διαδικασίες για το μηχανάκι του ήρθε αντιμέτωπος με ανάρμοστη συμπεριφορά από το προσωπικό.
Ο 75χρονος, ο οποίος είχε ακινητοποιήσει το όχημά του και προσπαθούσε να καταθέσει τις πινακίδες του για περισσότερες από 15 ημέρες, βρέθηκε σε αδιέξοδο καθώς η υπηρεσία, όπως αναφέραν από εκεί, λειτουργούσε αποκλειστικά με ραντεβού.
Αφού επιχείρησε 27 φορές (!) να επικοινωνήσει τηλεφωνικά για να κλείσει ραντεβού, αποφάσισε να επισκεφθεί αυτοπροσώπως το Μηχανολογικό, ωστόσο βρήκε απροθυμία από το προσωπικό να τον εξυπηρετήσει. Όπως αναφέρει ο ίδιος, ζήτησε τον διευθυντή της υπηρεσίας, ο οποίος φέρεται να είχε ανάρμοστη στάση, προειδοποιώντας τον πολίτη ότι θα τον αποβάλει από την υπηρεσία.
Αγανακτισμένος από την κατάσταση, ο πολίτης κάλεσε την αστυνομία, αναφέροντας ότι δεν μπορούσε να εξυπηρετηθεί. Στο σημείο έφτασε ο διευθυντής της υπηρεσίας, ο οποίος φέρεται να είχε ανάρμοστη στάση, προειδοποιώντας τον πολίτη ότι θα τον αποβάλει από την υπηρεσία.
Η παρέμβαση της αστυνομίας αποδείχθηκε καθοριστική, καθώς ο αστυνομικός απαίτησε από τον διευθυντή να δώσει την ηλεκτρονική διεύθυνση του Μηχανολογικού, ώστε ο πολίτης να μπορέσει να ολοκληρώσει τη διαδικασία του.
Το περιστατικό εγείρει ερωτήματα σχετικά με τη λειτουργία και την εξυπηρέτηση των πολιτών στο δημόσιο, όχι μόνο φυσικά στο Μηχανολογικό, αλλά και σε όλες τις υπηρεσίες.
Πάντως, πλέον, στο Μηχανολογικό πλέον όλες οι υποθέσεις λειτουργούν μόνο με ηλεκτρονικά ραντεβού, χωρίς πάντως αυτό να σημαίνει πως οι πολίτες δεν πρέπει να εξυπηρετούνται άμεσα και με ευγένεια.