Πιστή στο ραντεβού της και φέτος, η αντιπροσωπεία των Σαμαρειτών του Ερυθρού Σταυρού, πήγε στις παιδιατρικές κλινικές του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου και του Βενιζελείου για να μοιράσει δώρα στα παιδάκια που αυτές τις γιορτινές μέρες βρίσκονται μακριά από τα σπίτια τους.
Οι Σαμαρείτες, όπως κάνουν εδώ και 20 χρόνια μοίρασαν δώρα, ευχές και χαμόγελα στα παιδάκια που νοσηλεύονται και εκείνα μεταφέρθηκαν για λίγο στο κλίμα των Χριστουγέννων, ανοίγοντας με χαρά τα δώρα τους.
