Η ΕΛΜΕ Χανίων ενημερώνει τα μέλη της ότι την Τετάρτη 20 Μαΐου 2026 θα πραγματοποιηθούν οι εκλογές για την ανάδειξη αντιπροσώπων στο 22ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ.
Παράλληλα, το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Χανίων καλεί όλες τις συναδέλφισσες και όλους τους συναδέλφους σε Γενική Συνέλευση, η οποία θα γίνει τη Δευτέρα 11 Μαΐου 2026, στις 7:00 το απόγευμα, στο 1ο ΕΠΑΛ Χανίων.
Στη συνέλευση θα συζητηθούν κρίσιμα ζητήματα που αφορούν την εκπαιδευτική κοινότητα και τη δράση του σωματείου.
Τα θέματα της Γενικής Συνέλευσης
- Εξελίξεις στο Μουσικό Σχολείο Χανίων
- Εκλογοαπολογιστική συνέλευση για το 22ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ
- Απεργία ΑΔΕΔΥ στις 13 Μαΐου
- Κινητοποίηση για την αξιολόγηση στις 14 Μαΐου, με αφορμή τη δίκη του συναδέλφου Λουκά Σαλταφερίδη
- Αντιπολεμικές δράσεις στις 16 και 17 Μαΐου
Η ΕΛΜΕ Χανίων απευθύνει κάλεσμα μαζικής συμμετοχής, τονίζοντας την ανάγκη οι αποφάσεις για τις επόμενες δράσεις του σωματείου να ληφθούν συλλογικά.
