Δύο εντυπωσιακά κρουαζιερόπλοια κατέπλευσαν το πρωί της Κυριακής στο λιμάνι της Σούδας, προσελκύοντας το ενδιαφέρον.
Πρόκειται για το Star Legend, με 274 επιβάτες, και το γιγαντιαίο Odyssey of the Seas, μήκους 347 μέτρων, το οποίο μεταφέρει περίπου 4.400 επιβάτες. Με σύμμαχο τον καλό καιρό, οι επισκέπτες αναμένεται να επισκεφθούν και να ξεναγηθούν σε αξιοθέατα της πόλης.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου, Δημήτρη Βιριράκη, που μίλησε στο ertnews.gr τα μηνύματα από τη διεθνή έκθεση κρουαζιέρας στο Μαϊάμι είναι ιδιαίτερα αισιόδοξα, καθώς η Σούδα αναμένεται τα επόμενα χρόνια όχι μόνο να διατηρήσει αλλά και να ενισχύσει τη θέση της στον τομέα της κρουαζιέρας.
