xaniotes everest.jpg

Χανιώτες στο Έβερεστ: Η συγκλονιστική ανάβαση στα Ιμαλάια και οι δυσκολίες του υψομέτρου (vid)

ακρόαση άρθρου
Χανιά
Χανιώτες στο Έβερεστ: Η συγκλονιστική ανάβαση στα Ιμαλάια και οι δυσκολίες του υψομέτρου (vid)
Δώδεκα μέλη του Ορειβατικού Συλλόγου Χανίων ολοκλήρωσαν μια εντυπωσιακή αποστολή στα Ιμαλάια, φτάνοντας μέχρι την κατασκήνωση βάσης του Έβερεστ. Ο πρόεδρος του συλλόγου Σταύρος Μπαδογιάννης περιγράφει στη Νικολέτα Σφακιανάκη την απαιτητική προετοιμασία, τις δυσκολίες του μεγάλου υψομέτρου και τις σκληρές συνθήκες του Νεπάλ, που έκαναν την εμπειρία μοναδική αλλά και απαιτητική

Δώδεκα Χανιώτες ανέβηκαν τα Ιμαλάια, σε μία μοναδική ορειβατική εξόρμηση που πραγματοποιήσε ο Ορειβατικός Σύλλογος Χανίων.
Ο πρόεδρος του συλλόγου κ. Σταύρος Μπαδογιάννης, καλεσμένος στην εκπομπή ΚΡΗΤΗ ΣΗΜΕΡΑ, μίλησε στη Νικολέτα Σφακιανάκη γι’ αυτή τη μοναδική εμπειρία η οποία βέβαια ήταν και δύσκολη ως προς την οργάνωση.

Οχτώ άντρες και τέσσερις γυναίκες από τα Χανιά ανέβηκαν στην κατασκήνωση βάσης του Έβερεστ «σε ένα αρκετά μεγάλο υψόμετρο για τα δικά μας δεδομένα». Όπως λέει ο κ. Μπαδογιάννης, η οργάνωση αυτού του ταξιδιού είχε ξεκινήσει πριν από εννιά μήνες για να δουν πώς θα το φέρουν στα μέτρα τους: «δεν είχαμε τόσο πολύ την κόπωση ή τον κίνδυνο στο μονοπάτι, όσο η κόπωση του υψομέτρου. Δηλαδή αυτή την ανημποριά που έχει κανείς όταν περπατά και ανεβαίνει μεγάλο υψόμετρο.

Αυτό μας απασχόλησε περισσότερο, όπως και οι συνθήκες στο Νεπάλ που είναι πραγματικά δύσκολες και μοιάζουν με την Ελλάδα του 1970. Ο κόσμος είναι αρκετά πίσω, τα μονοπάτια είναι σε καλή κατάσταση αλλά οι συνθήκες υγιεινής είναι εξαιρετικά δύσκολες».

Δείτε ολόκληρη τη συνέντευξη στην εκπομπή ΚΡΗΤΗ ΣΗΜΕΡΑ εδώ:

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News