Το Συνδικάτο Τροφίμων και Ποτών Νομού Χανίων χαιρετίζει τον αγώνα των βιοπαλαιστών αγροτών και κτηνοτρόφων σε όλη τη χώρα, κάνοντας λόγο για δίκαια αιτήματα που αφορούν το υψηλό κόστος παραγωγής, την ανάγκη αξιοπρεπούς εισοδήματος και τη δυνατότητα να παραμείνουν στη γη τους.
Στην ανακοίνωσή του καταγγέλλει ως «απρόκλητη» τη σημερινή επίθεση των αστυνομικών δυνάμεων με χρήση χημικών και βίας κατά των αγροτών της Κρήτης, οι οποίοι κινούνταν οργανωμένα προς το αεροδρόμιο Χανίων. Τονίζει ότι η στάση της κυβέρνησης αποκαλύπτει τον φόβο της απέναντι στους μαζικούς, διεκδικητικούς αγώνες του λαού και υποστηρίζει πως η καταστολή αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο η Νέα Δημοκρατία αντιλαμβάνεται τον διάλογο με τους παραγωγούς.
Το Συνδικάτο επισημαίνει ότι εργαζόμενοι και αγροτοκτηνοτρόφοι αντιμετωπίζουν κοινές δυσκολίες: συρρίκνωση εισοδημάτων, υψηλή φορολογία, διαρκή ακρίβεια, υποβαθμισμένες δημόσιες υπηρεσίες και ελλείψεις στις υποδομές που απειλούν περιουσίες και ζωές.
Η ανακοίνωση κλείνει με κάλεσμα για κοινό αγώνα, επιμένοντας ότι μόνο η συστράτευση εργατών και αγροτών μπορεί να φέρει πραγματική αλλαγή: «Νίκη στον αγώνα των αγροτών – Εργατιά και αγροτιά, μια φωνή και μια γροθιά».
Ακολουθεί η σχετική ανακοίνωση:
Οι εργαζόμενοι του κλάδου μας χαιρετίζουμε το δίκαιο αγώνα των βιοπαλαιστών αγροτών και κτηνοτρόφων σε όλη την Ελλάδα. Διεκδικώντας χαμηλότερο κόστος παραγωγής, αξιοπρεπείς εισόδημα και δυνατότητα να παραμείνουν στα χωράφια τους.
Καταγγέλλουμε την σημερινή απρόκλητη επίθεση αστυνομικών δυνάμεων με χημικά και βία κατά της αγωνιστικής κινητοποίησης των βιοπαλαιστών αγροτοκτηνοτρόφων της Κρήτης, που ξεκίνησε μαζικά και οργανωμένα σήμερα το πρωί με προορισμό το αεροδρόμιο Χανίων.
Η στάση της κυβέρνησης δείχνει ακριβώς αυτό που τρέμει, τον μαζικό και διεκδικητικό αγώνα του λαού. Με καταστολή φάνηκε το πώς εννοεί η Νέα Δημοκρατία ότι θα κάνει διάλογο με τους αγροτοκτηνοτρόφους που αγωνίζονται.
Έχουμε κοινά προβλήματα. Όλοι βλέπουμε το εισόδημά μας να συρρικνώνεται, τη ζωή μας να δυσκολεύει. Όλους μας πλήττει η πολιτική των χαμηλών αμοιβών για τη δουλειά μας και της απληρωσιάς, της άδικης φορολόγησης και των απανωτών ''χαρατσιών'', της μεγάλης ακρίβειας στα τρόφιμα, στα καύσιμα, σε όλους τους λογαριασμούς που πληρώνουμε, της εμπορευματοποίησης της υγείας και της παιδείας, της έλλειψης των υποδομών που έχει ως αποτέλεσμα να καταστρέφονται το βιός, οι περιουσίες μας και να απειλούνται οι ίδιες οι ζωές μας.
Νίκη στον αγώνα των αγροτών. Μαζί θα πολεμήσουμε, μαζί να κερδίσουμε.
Εργατιά - αγροτιά, μια φωνή και μια γροθιά
