Σημαντική διεθνής διάσταση αποκτά η Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Κρήτης, καθώς την Τρίτη 19 Μαΐου 2026 θα πραγματοποιηθεί η επίσημη έναρξη λειτουργίας του Συνεργαζόμενου Κέντρου του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (WHO Collaborating Centre) για την Ποιότητα Φροντίδας και τις Ανθρωποκεντρικές Πολιτικές Υγείας.
Η νέα δομή θα φιλοξενείται στο Πανεπιστήμιο Κρήτης και εντάσσεται στο πλαίσιο της ενίσχυσης της διεθνούς επιστημονικής συνεργασίας στον τομέα της υγείας, με στόχο την προώθηση της ποιότητας φροντίδας και των ανθρωποκεντρικών πολιτικών υγείας.
Η επίσημη τελετή έναρξης θα πραγματοποιηθεί από τις 09:00 έως τις 11:45 στο Αμφιθέατρο Μεταπτυχιακών Σπουδών της Ιατρικής Σχολής, με τη συμμετοχή ακαδημαϊκών και εκπροσώπων φορέων της υγείας.
Η λειτουργία του Κέντρου του ΠΟΥ στην Κρήτη αναμένεται να ενισχύσει τον ρόλο της Ιατρικής Σχολής ως κόμβου έρευνας και εκπαίδευσης σε ζητήματα δημόσιας υγείας, ενώ παράλληλα θα συμβάλει στην ανάπτυξη σύγχρονων προσεγγίσεων με επίκεντρο τον άνθρωπο.
Η πρωτοβουλία αυτή σηματοδοτεί μια νέα σημαντική συνεργασία στον χώρο της υγείας, με διεθνή χαρακτήρα και προοπτική περαιτέρω ανάπτυξης ερευνητικών και εκπαιδευτικών δράσεων.
