τουριστικά λεωφορεία - σύμβαση

Υπεγράφη η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας 2026 για οδηγούς τουριστικών λεωφορείων στην Κρήτη

Κρήτη
Υπεγράφη η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας 2026 για οδηγούς τουριστικών λεωφορείων στην Κρήτη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Συμφωνία σε πνεύμα συνεργασίας μεταξύ Σωματείου «Ο Ερμής» και τουριστικών γραφείων για στήριξη εργαζομένων και κλάδου

Σε κλίμα αμοιβαίας κατανόησης και άψογης συνεργασίας ολοκληρώθηκαν οι διαπραγματεύσεις και υπεγράφη η νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας για το έτος 2026 μεταξύ του Σωματείου Οδηγών Τουριστικών Λεωφορείων Κρήτης «Ο Ερμής» και του Συνδέσμου Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων Κρήτης. 

Το Σωματείο εκπροσωπήθηκε από τον πρόεδρο Ιωάννη Κλαδοβασιλάκη, τον γενικό γραμματέα Στυλιανό Λιπαράκη και τη δικηγόρο Σοφία Μακατουνάκη.

Αντίστοιχα, τον Σύνδεσμο Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων Κρήτης εκπροσώπησαν ο πρόεδρος Μιχάλης Βλατάκης, ο αντιπρόεδρος Κώστας Κουρκουνάκης και ο δικηγόρος Ιωάννης Κωνσταντουδάκης.

Η συμφωνία επιτεύχθηκε με βασικό στόχο: 

  • την ενίσχυση του τουριστικού κλάδου, σε μια ιδιαίτερα απαιτητική περίοδο και
  • την προστασία των εργαζομένων και τη διασφάλιση των δικαιωμάτων τους

Οι δύο πλευρές ανέδειξαν τη σημασία της συνεργασίας και του διαλόγου, τονίζοντας ότι τέτοιες πρωτοβουλίες συμβάλλουν ουσιαστικά στη σταθερότητα και την ανάπτυξη της αγοράς.

Παράλληλα, εκφράστηκε η ευχή η συγκεκριμένη συμφωνία να αποτελέσει παράδειγμα προς μίμηση και για άλλους επαγγελματικούς κλάδους, ενισχύοντας συνολικά την κοινωνία και την εθνική οικονομία.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News