Περιστατικό βανδαλισμού σημειώθηκε, αργά χθες το βράδυ, στο Διοικητικό Πρωτοδικείο Ηρακλείου, επί της Λεωφόρου Κνωσού.
Άγνωστοι δράστες πέταξαν κόκκινη μπογιά στην πρόσοψη του κτιρίου και έγραψαν συνθήματα με σπρέι, προκαλώντας φθορές στην είσοδο και στους εξωτερικούς τοίχους, ενώ οι άγνωστοι επίσης έσπασαν ΑΤΜ τράπεζας απέναντι από το κτίριο.


