ΤΡΟΧΑΙΟ ΛΥΓΑΡΙΑ

Τροχαία στην Κρήτη: «Μαύρος» απολογισμός στην εκπνοή του χρόνου – Το νησί κάθε χρόνο χάνει ένα μικρό χωριό στους δρόμους (vid)

ακρόαση άρθρου
Κρήτη
Τροχαία στην Κρήτη: «Μαύρος» απολογισμός στην εκπνοή του χρόνου – Το νησί κάθε χρόνο χάνει ένα μικρό χωριό στους δρόμους (vid)
Πολύ παραπάνω από το μέσο όρο της Ευρώπης βρίσκεται η Ελλάδα στα τροχαία δυστυχήματα και η Κρήτη πολύ πάνω από το μέσο όρο της χώρας. Αυτό καθιστά το νησί, ως μια από τις πρωταθλήτριες σε θύματα τροχαίων, με την δυσάρεστη αυτή πρωτιά να γεννά χρόνια τώρα, προβληματισμό και ανησυχία

Κάθε χρόνο στην Κρήτη, χάνεται στα τροχαία δυστυχήματα ο πληθυσμός ενός μικρού χωριού, με τα θλιβερά στατιστικά να δείχνουν ότι η Ελλάδα είναι πρωταθλήτρια στα δυστυχήματα στην Ευρώπη και η Κρήτη, η θλιβερή πρωταγωνίστρια στην Ελλάδα, με το νησί πριν καν φύγει  το 2024, να μετρά 63 νεκρούς στην άσφαλτο. 

Από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο των 51 νεκρών ανά εκατομμύριο κατοίκων που καταγράφεται στην υπόλοιπη  Ευρώπη, η Ελλάδα φτάνει τους 68 και η Κρήτη φέτος φαίνεται πλησίασε τους 100 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκων. Μια πρωτιά που φέρνει και πάλι στο φως την αποκαλούμενη τριλογία του θανάτου, που δεν είναι άλλη από 

1. Έλλειψη μέσων σταθερής τροχιάς 
2. Οδηγική συμπεριφορά 
3. Κακή κατάσταση Οδικού Δικτύου 

Σύμφωνα με τον γραμματέα του Πανελλήνιου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης, όσο οι κρητικοί δεν έχουν την επιλογή ενός μέσου σταθερής τροχιάς, τόσο θα βλέπουν τα θύματα της ασφάλτου να αυξάνονται κάθε χρόνο, υπό την πίεση μιας καθημερινότητας που επιβάλει ταχύτητες σε κάθε λειτουργία της ζωής των πολιτών, άρα και μιας κακώς εννοούμενης πρακτικής στο τιμόνι, που φαίνεται ότι συνοδεύεται από 

1. Αυξημένες Ταχύτητες 
2. Χρήση Αλκοόλ 
3. Παραβιάσεις  (γενικότερα) κανόνων του Κ.Ο.Κ. 

Σε ότι αφορά πάντως τα μέτρα που λαμβάνονται ως ανάχωμα αυτής της δραματικής κατάστασης, εκπαιδευτές οδήγησης σημειώνουν ότι αυτά θα πρέπει να κινούνται στη βάση της ανάγκης για σύγχρονες υποδομές, όπως ένας άρτιος και σύγχρονος αυτοκινητόδρομος, όπως και  χτισίματος ορθής οδηγικής συμπεριφοράς  αντί κατασταλτικά μέτρα που μάλλον κουκουλώνουν το πρόβλημα. Κάπως έτσι σχολίασε ο κ. Μιχελάκης την πρωτοβουλία πρατηριούχων να μη βάζουν βενζίνη σε μηχανές που ο οδηγός δεν φοράει κράνος, δείχνοντας ότι κάτι τέτοιο είναι μια αποσπασματική κίνηση που πάντως δεν λύνει σε καμία περίπτωση το πρόβλημα. 

Δείτε το βίντεο:

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News