Αεροδρόμιο Καστελίου: Αντιδρούν στο σχέδιο για κλειστό αυτοκινητόδρομο χωρίς λωρίδα έκτακτης ανάγκης (vid)

Κρήτη
Αεροδρόμιο Καστελίου: Αντιδρούν στο σχέδιο για κλειστό αυτοκινητόδρομο χωρίς λωρίδα έκτακτης ανάγκης (vid)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θύελλα αντιδράσεων σε αυτοδιοικητικούς, ΤΕΕ/ΤΑΚ, στον κλάδο των τουριστικών λεωφορείων και άλλους φορείς προκαλεί ο σχεδιασμός του αρμόδιου υπουργείου στην οδική σύνδεση του ΒΟΑΚ με το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο του νησιού - το Διεθνές Αεροδρόμιο στο Καστέλι - καθώς δεν προβλέπεται η κατασκευή λωρίδας έκτακτης ανάγκης!
  • Σχέδιο για κλειστό αυτοκινητόδρομο χωρίς λωρίδα έκτακτης ανάγκης
  • Δρόμος στα πρότυπα της οδού Καζαντζίδη η συνδετήρια οδός με το νέο αεροδρόμιο
  • Αδιανόητο χαρακτηρίζουν τον σχεδιασμό οι ιδιοκτήτες τουριστικών πούλμαν
  • Επιβεβλημένη η λωρίδα έκτακτης ανάγκης λένε φορείς και ειδικοί
  • Μετά τις εκλογές στο Περιφερειακό Συμβούλιο τα ζητήματα σύνδεσης με το νέο αεροδρόμιο

Απίστευτο και όμως πραγματικό! Κλειστός αυτοκινητόδρομος, χωρίς λωρίδα έκτακτης ανάγκης. Και όμως αυτός ο δρόμος θα ενώνει τον Βόρειο Οδικό Άξονα με το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο της Κρήτης, αυτό του Διεθνούς Αεροδρομίου στο Καστέλι.

Ο σχεδιασμός του υπουργείου δεν περιλαμβάνει λωρίδα Έκτακτης ανάγκης σε έναν κλειστό αυτοκινητόδρομο 18 χιλιομέτρων, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση!

Οδηγοί αντί να διασχίζουν ένα σύγχρονο δίκτυο ευρωπαϊκών προδιαγραφών, θα διασχίζουν ένα δρόμο στα πρότυπα της οδού… Καζαντζίδη στο Ηράκλειο αφού αυτή θα είναι η διατομή του δρόμου, όπως δηλώνει ο Γιώργος Ταβερναράκης, ο οποίος εκφράζει την έντονη αντίδραση του.

«Είναι αδιανόητο», τονίζει ο πρόεδρος των Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων Κρήτης Σταύρος Μαγκουσάκης ο οποίος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου σε περιπτώσεις διαχείρισης έκτακτων καταστάσεων.

Σχεδιασμός που πυροδοτεί αντιδράσεις από τον τεχνικό κόσμο, επαγγελματίες και άλλους φορείς, οι οποίοι υπογραμμίζουν ότι οι όροι ασφάλειας επιβάλλουν τη κατασκευή λωρίδας έκτακτης ανάγκης σε κλειστό αυτοκινητόδρομο!

Πρόκειται μάλιστα για μια οδική σύνδεση, όπου ο κυκλοφοριακός φόρτος θα χτυπά κόκκινο, ενώ  κυκλοφορία επιβαρύνεται και από τη διέλευση, σε καθημερινή βάση, δεκάδων βυτιοφόρων που θα μεταφέρουν καύσιμα προς το νέο Αεροδρόμιο, με ότι κινδύνους αυτό συνεπάγεται…

Οι δυσάρεστες… εκπλήξεις συνεχίζονται, καθώς ούτε διαχωριστικό στηθαίο τύπου new jersey, ούτε ΛΕΑ θα κατασκευαστεί στην οδική σύνδεση του νέου Αεροδρομίου με το Νότιο Οδικό Άξονα, σε μήκος 6 χιλιομέτρων!

Το επίμαχο ζήτημα όπως και άλλα προβλήματα που προκύπτουν στο πλαίσιο της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων θα τεθούν επί τάπητος στο Περιφερειακό Συμβούλιο μετά την διεξαγωγή των εθνικών εκλογών.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News