Λίγο μετά τις 15:00 το μεσημέρι ο επιθεωρητής του ΟΣΕ πέρασε την πόρτα του εφέτη ανακριτή για την τραγωδία στα Τέμπη.
Στο υπόμνημα 80 σελίδων που κατέθεσε ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, υποστηρίζει πως πράγματι εκείνος ήταν που έβγαλε τις βάρδιες, αλλά σε καμία περίπτωση, όπως ανέφερε, δεν είναι αυτός που ευθύνεται ούτε για το γεγονός πως δύο από τους τρεις σταθμάρχες έφυγαν νωρίτερα από το πόστο εργασίας τους, ούτε και για την επαγγελματική τους κατάρτιση.
Μάλιστα, θα υπερτονίσει πως ο ίδιος προτείνει το πρόγραμμα των βαρδιών, αλλά την τελική έγκριση την είχε ο διευθυντής κυκλοφορίας, που σκοτώθηκε πρόσφατα σε τροχαίο στο Λαγονήσι.
//--> //-->«Εγώ προτείνω τις βάρδιες και ο διευθυντής κυκλοφορίας τις εγκρίνει. Από εκεί και πέρα την ευθύνη την έχει αυτός που φρόντισε να υπάρχουν περισσότερα άτομα στη βάρδια ή αυτός που έφυγε νωρίτερα από το πόστο του;», αναμένεται να υποστηρίξει στην απολογία του ο επιθεωρητής του ΟΣΕ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο επιθεωρητής ρίχνει το μπαλάκι των ευθυνών και στον Γιώργο Ζήνδρο, τον σταθμάρχη του Παλαιοφάρσαλου, καθώς, όπως υποστηρίζει, είχε ευθύνη να ενημερώσει τους συναδέλφους του στη Λάρισα ότι το Intercity 62 είχε καθυστέρηση μιας ώρας.
«Δηλαδή σε κάθε καθυστέρηση θα ενημερώνουμε τον προϊστάμενο δηλαδή; Όχι, όχι, όχι. Κοιτάει από πού να πιαστεί αυτός, κατάλαβες…», δήλωσε ο σταθμάρχης Παλαιοφάρσαλων.
Η πρώτη εμπορική αμαξοστοιχία