Η παράξενη Λονδρέζικη γιορτή του "Χωρίς Παντελόνια στον Υπόγειο" γιορτάστηκε και φέτος παρά το κρύο στις 11 Ιανουαρίου, με εκατοντάδες... πιστούς να βγάζουν τα παντελόνια τους και με μηρούς γυμνούς να επιβιβάζονται στον υπόγειο σιδηρόδρομο του Λονδίνου.
