Αναστάτωση προκλήθηκε χθες το πρωί σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκη, όπου σημειώθηκε επεισόδιο ανάμεσα σε δύο συνοδούς ασθενούς και εργαζόμενο του ιδρύματος.
Σύμφωνα με πληροφορίες του newsbomb.gr, μία 57χρονη και η 39χρονη κόρη της βρίσκονταν στο νοσοκομείο για να συνοδεύσουν ηλικιωμένη συγγενή τους, όταν για άγνωστη αιτία δημιουργήθηκε ένταση με 66χρονο νοσηλευτή-τραυματιοφορέα. Η λεκτική αντιπαράθεση ξέφυγε γρήγορα, οδηγώντας τις δύο πλευρές σε αλληλομηνύσεις.
Οι δύο γυναίκες συνελήφθησαν για διατάραξη λειτουργίας υπηρεσίας, ενώ ο εργαζόμενος του νοσοκομείου αντιμετωπίζει κατηγορίες για σωματική βλάβη και εξύβριση. Όλοι αναμένεται να οδηγηθούν στον αρμόδιο εισαγγελέα.
