Ένα επεισόδιο που εκτυλίχθηκε το πρωί της Τρίτης, 19 Μαΐου, σε νοσοκομειακή δομή της Θεσσαλονίκη προκάλεσε έντονη αναστάτωση και κατέληξε σε τρεις συλλήψεις, έπειτα από λεκτική και στη συνέχεια σωματική αντιπαράθεση μεταξύ συνοδών ασθενούς και μέλους του νοσηλευτικού προσωπικού.
Στο περιστατικό εμπλέκονται δύο γυναίκες, μητέρα και κόρη, ηλικίας 57 και 39 ετών, καθώς και ένας 66χρονος νοσηλευτής–τραυματιοφορέας.
Οι δύο γυναίκες είχαν μεταβεί στο νοσοκομείο ως συνοδοί ηλικιωμένου συγγενικού τους προσώπου, όταν ξέσπασε έντονη λεκτική διαμάχη με εργαζόμενο στον χώρο υγείας, η οποία πολύ γρήγορα κλιμακώθηκε μέσα στο περιβάλλον της νοσηλευτικής μονάδας.
Η κατάσταση οδήγησε σε αμοιβαίες καταγγελίες, με αποτέλεσμα να υποβληθούν μηνύσεις και από τις δύο πλευρές.
Οι δύο γυναίκες συνελήφθησαν με τη διαδικασία του αυτοφώρου, ενώ σε βάρος τους ασκήθηκε και δίωξη για διατάραξη λειτουργίας υπηρεσίας, λόγω της έντασης που προκλήθηκε εντός του νοσοκομείου.
► Διαβάστε επίσης: Σοκ στο Δαφνί: 48χρονος τρόφιμος φέρεται να σκότωσε τον συγκάτοικό του μέσα στο ψυχιατρικό νοσοκομείο
Παράλληλα, ο 66χρονος νοσηλευτής συνελήφθη έπειτα από μήνυση που κατατέθηκε εις βάρος του, με κατηγορίες για σωματική βλάβη και εξύβριση, όπως αποτυπώνεται στη σχηματισθείσα δικογραφία.
Το περιστατικό εξετάζεται από τις αρμόδιες αρχές, ενώ οι τρεις συλληφθέντες παραμένουν υπό κράτηση και αναμένεται να οδηγηθούν ενώπιον του εισαγγελέα για τα περαιτέρω.
